Gdzie mog? kupi? przetwornice lub inverter(nie jestem pewny jak to sie nazywa)??

W laptopie padłą mi "część " podająca napięcie na świetlówkę, (z poprzednio przeczytanych postów wnioskuje że padła przetwornica mierzyłem voltomierzem i na wyjściu nie było napięcia) no i nie podświetla mi matrycy.

Do serwisu nie będę zanosił bo zdzierają. Uszkodzonej matrycy na allegro nie mogę znaleźć.

Więc prosze, może wie ktoś gdzie mogę kupić tę część, jakiś adres w necie do sklepu itp. Jeśli to potrzebne to mam HP 6100.

Reply to
pwieleba