ładowanie 3 aku w standardowej łado

Witam,

mam ładowarkę Energizera i jak w wielu innych ładowarkach możliwe jest ładowanie 2 lub 4 ogniw. Gdy podłączę pojedyncze ogniwo - ładowarka go nie ładuje.

I tu pytanie - jak naładować 3 ogniwa? W czwarte puste pole włożyć naładowany akumulator?

pozdrawiam

yes

Reply to
Yes

Niestety trzeba kupi? lepsz? ?adowark? tzn. z indywidualnym ?adowaniem ka?dego ogniwa.

Reply to
William

Zakladajac ze uzywasz 3 akumulatorow (np. latarka) to mozesz 1.naladowac wszytskie

  1. Wlozyc 3 a czwarty naladowany do polki.
  2. Jak rozladujesz te 3 z latarki to ładujesz 2.
  3. Wkladasz 2 naladowane i 3 naladowany z polki
  4. goto pkt.1

Pozdr.

Reply to
Michal_P

weź pod uwade samorozładowainie, ( kilka postów nizej jest wątek o sanio) ten naładowany z pulki po 2 tyg bedzie juz półpełny i z calej strategji lipa ....

kiedys czytałem zeby zamiast 4'go akumulatorka wsadzic diode o spadku napięcia ok 1.2 V, sam tego nie sprawdzalem, nie mam tez wiedzy zeby zaprzeczyc, albo potwerdzic .. podaje jako plotka

Reply to
Rock

Użytkownik "Rock" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:fm523p$u5d$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

ee.. to co, po miesiacu bedzie 1/4 ladunku mial (raczej liniowo sie chyab nie rozladowuje)? Jakos aparat z wlozonymi akumulatorami (na pewno wieksze uplywnosci niz taki co sobie w polce lezy) potrafi lezec miesiac i dziala potem bez problemu... Pozdr.

Reply to
Michal_P

Rock pisze:

:) hehe, akurat wyjątkowo nie lipa. Właśnie mam te ako sanyo Enelop o małym samorozładowaniu. A procedura chytra :)

pozdrawiam

yes

Reply to
Yes

Zmienic ladowarke lub latarke :-(

Niekoniecznie - mam taka ktora laduje razem, ale w ilosci dowolnej od

1 do 4.

Fakt ze taka indywidualna moze byc lepsza.