kupił Freescale

W dniu 2015-03-11 o 21:43, Jakub Rakus pisze:

LPCXpresso jest darmowe do 256kB kodu wynikowego i jest całkiem niezłym środowiskiem.

Reply to
Bool

Użytkownik "mk" napisał w wiadomości W dniu 2015-03-11 11:23, J.F. pisze:

No wiesz, jesli wprowadza 1% oszczednosci, to zysk im skoczy o 42 mln $ ....

A jak sie ma dlugi, to cash flow bardzo wazny, nawet mimo zyskow na papierze :-)

To jest jakies wytlumaczenie.

trzyletnie zyski. Da sie przezyc. Ale raczej wezma kredyt na wiele lat. Czasy jakies takie glupie, ze te kredyty bardzo tanie. A inflacja leci.

Z tym, ze w ten sposob byli akcjonariusze FSL obejma spory procent nowej (a wlasciwie to starej) spolki. Te 32 % brzmi dosc rozsadnie - adekwatnie do wycen firm. Z tym ze FSL ma cos 306mln akcji, co nam daje 107mln nowych akcji NXP, starych jest 275mln, co nam da 28% udzialu.

Ale rzadzi nimi zarzad. Poza tym akcjonariuszom NXP moze nie zalezec na dzieleniu sie przyszlymi zyskami :-)

Jak rozumiem to wrecz postanowione, teraz tylko jakies komisje antymonopolowe moga sprzeciw wyrazic.

Ejze, klient chce, to sie robi co klient chce. Oczywiscie my to nie jestesmy klienci - zamowisz milion sztuk, to bedziesz :-)

Ale dlaczego wchodzacych - przyjdzie klient do NXP, powie ze chcialby MCU z tym, tamtym i owym, to sie zleci biuru w Ameryce zaprojektowanie i wykonanie, tylko z napisem LP....., skoro kient tak sobie zyczy :-)

Taaa, taki potworek z masą błędów w bibliotekach.

Reply to
Jakub Rakus

Ja bym uwierzył, zwłaszcza po ostatnich wyczynach secretservice.

Włodek ;-)

To fakt zdarzają się błędy. A tak z ciekawości, używasz LPCOpen czy CMSIS?

Reply to
Bool

Coś tam napisałem na LPC11xx i nie miałem problemów.

Reply to
Mario

Nie używam wcale, zmierziło mnie po jakiejś godzinie walki. W celach "zarobkowych" używałem CrossWorks i bibliotek dostarczanych przez Rowleya.

Reply to
Jakub Rakus