TI czy FREESCALE ?

W dniu 2011-04-03 02:53, sundayman pisze:

Z TI możesz mieć problemy z dostępnością. Lepiej od razu sprawdź u dystrybutora jaki jest czas dostawy tych twoich procków, bo kilkaset sztuk to nie jest dużo.

Reply to
Zbych

W dniu 2011-04-03 13:46, Zbych pisze:

Ja bym bral Freescale, z dostepnoscia nie ma problemow a i ceny maja dobre. Przedstawiciel jakiego moge polecic to Future electronic.

Reply to
Zakarm

sundayman napisal 2011-04-03 02:53:

Z czym miałeś problemy? Sprzęt czy soft? Jest kilku producentów gotowców z osprzętem który wymieniasz na 2440, od niedawna też na 6410. Nie wiem jak WinCE, ale linuksowe bootloadery, kernele, sterowniki i sam sprzęt działają stabilnie.

Pewnie chciałeś kupić mniej niż 100tys. sztuk ;-)

Reply to
Tomasz Myrta

sundayman napisal 2011-04-03 20:00:

Faktycznie może być ciężko z zejściem do takiej ceny.

A w ogóle to da się samemu przy małoseryjnej produkcji zejść choćby w pobliże tej ceny ?

Oryginalny obraz FriendlyARM ma chyba qtopię. Dosyć ciekawie prezentują się dystrybucje:

- Angstrom - oszczędna z miejscem, debianopodobna, ma qt4.7.

- sam Debian, a jeśli nie debian to chociaż packages.debian.org jako źródło gotowych binariów przekompilowanych na arm.

Raczej nie należy się spodziewać dobrych osiągów przy rozdzielczości

800x480x16bit na procesorze który nie ma żadnego wsparcia dla grafiki a BogoMIPS ma tyle co Pentium4 @ 100Mhz. Dużo lepiej sprawuje się 6410 - ma więcej MHz, wyższy DMIPS i jakieś wsparcie dla grafiki - no ale to wyższa półka cenowa.
Reply to
Tomasz Myrta

W dniu 2011-04-03 20:00, sundayman pisze:

Oczekujesz takiej ceny dla samego modułu CPU, czy dla całego SBC?

Reply to
Elektrolot

W dniu 2011-04-04 00:05, sundayman pisze:

Myślę, że ta cena jest jak najbardziej realna. Tu jest podobny moduł za 150zł przy jednostkowych zakupach:

Elektrolot