Jaki program do wykresu

Google daje API do map, autoryzacja nie jest potrzebna. Tu masz przykład:

Zbych

Jarek,

Dostałem od Ciebie maila na priv. Odpowiedziałem. A dziś widzę dwa raporty (jeden z soboty a drugi z niedzieli), że maila nie da się dostarczyć. Adres, z którego wysłałeś wydaje się zupełnie ok. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Pan Zbych napisał:

Google nie wymaga żadnej autoryzacji, ale tu chodziło o geoportal (gov.pl). Tu jest trochę inaczej.