Program do płytek drukowanych

Znacie może jakieś programiki, za pomocą których zaprojektuję własną płytkę drukowaną??

Reply to
Webraider

Jak chcesz legalny to PCB123. Troche toporny ale free i bez jakis ograniczen sharewarowych.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Skąd mogę go ściągnać??

Reply to
Webraider

Mon, 15 Dec 2003 22:39:37 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Webraider" snipped-for-privacy@NoSpAm.interia.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

i w archiwum sprawdzic Webraiderze :->

Ja polecam AutoTraxa (dla DOS ale dziala na wszystkich windach). Do sciagniecia z

BLE_Maciek

Tak, ale tylko w 640x480, jak chce się mieć coś więcej, typu: 800x600 lub

1024x768 to już gorzej, jeżeli się ma Wi2k/XP lub Radeona...
Reply to
Krzysztof Pawleta

Trax Maker v.3.03 Pro, razem z Circuit Maker v. 6.2 Pro tworzy niezly duet. Bez problemu w kazdej versji Windows (takze 2k/XP) i dowolnej Screen Res.

Reply to
bubba

A znasz może adres www, z której mógłbym go ściągnąć?

Reply to
Webraider

Nie, Nie znam. Ja to kupilem moze ze dwa lata temu, na jakims computer show.

Sprobuj moze tu:

bubba

Osoba podająca się za: bubba przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2003-12-18 00:22:

Również polecam te programy z tym, że mam kilka zastrzeżeń do pracy pod Win2k pro:

-można jednorazowo wykonać tylko jedno połączenie pomiędzy elementami na schemacie, potem trzeba wybrać jakieś inne narzędzie i wrócić do 'wire'.

-Traxmaker podejrzanie często się wysypuje przy starcie z informacją o błędzie w głównym pliku programu co skutkuje koniecznością ręczengo ładowania bibliotek padów i komponentów :-( BTW: czy ktoś wie może jak wygląda sprawa importu elementów z Traxmakera(czyli w sumie Autotraxa) i z Circuitmakera do Protela 99SE??? Z wyżej wymienionych powodów coraz mocniej utwierdzam się w przekonaniu, że czas najwyższy przesiąść się na Protela :-(

Reply to
badworm