Jak można nagrać?

Bardzo podoba mi się ten utwór, tylko nie wiem jak można go nagrać z netu do MP3 ?

pozdr. józek:)))

hujózek napisał(a):

Sprawdź w katalogu tymczasowym przeglądarki.

GM

Reply to
sp9rjt

Wystarczy wyedytować źródło strony i poszukać.

Arczi ...

Ale upodobania , zachwycać się tandetą . Co twoje pytanie ma wspólnego z elektroniką ?

Reply to
Piotr Chmiel

A co Twoja odpowiedź ma wspólnego z pytaniem?

dziadek Ben

Reply to
dziadek Ben

-------------

A ty, co sam masz wspolnego z elektronika i grupa ze zadajesz tak durne pytanie?

Kristo

Reply to
HaMMeR

a ty co tak na powaznie ?? gosc zartuje przeciez zadna to tandeta ;) :))) to nagranie z mikrofonuy bezprzewodowego tak jak kiedys Iglesiasowi zrobili, za co sie na Polske obrazil w tle slychac niekiedy wersje jak lecial z glosnikow w czasie tego koncertu

Tomek

Reply to
tomm

Użytkownik "tomm" snipped-for-privacy@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dg1bnl$ldn$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Niewielu artystów, zaśpiewało by trzymając tonację itd, nie słysząc własnego głosu.

Pozdrawiam Łukasz

Reply to
Ukaniu

A co, odsłuchy mu złośliwie wyciszyli?

Reply to
Marcin Stanisz

Przecież to proste: albo rybki, albo akwarium :) W tym przypadku to nie problemy z oddechem, ale zwykły fałsz i brak głosu. A z drugiej strony: ciekaw jestem, jak są zorganizowane musicale. Nie wszyscy tam tańczą, jasne, ale dla aktorów pierwszoplanowych wysiłek musi być niezły...

Sądzę, że wątpię...

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz

Z tym ze ona to akurat "tanczy" w czasie wystepow rzekl bym symbolicznie.

Pomijając sprawę odsłuchów, które czasami są kiepsko ustawione to śpiewanie i tańczenie jednoczesne jest niemożliwe. Taniec związany jest z wysiłkiem fizycznym i uniemożliwia prawidłową operacje przeponą (taka jest przynajmniej opinia pewnej mojej znajomej z opery). Na tym nagraniu słyszymy, oprócz problemów z oddechem, zwykłe falszowanie. Może jest to sprawa odsłuchów, a może ..... .

No właśnie. To jest problem dla elektronika. Czy da się tak przetworzyć sygnał, by z takiego śpiewu "zrobić" piękne nagranie bez fałszowania i z oryginalną barwą głosu???

Tadek

Reply to
Tadek12

Oczywiście, że są, słyszałem na własne uszy jak można przerobić utwór. Kobieta śpiewała tak, że zaczynała w jednej tonacji, a kończyła w innej i nawet coś takiego zostało skorygowane. BTW ten utwór potem został wydany na płycie ;)

sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Proponuję się zatem udać np. do Teatru Rozrywki w Chorzowie i samemu zobaczyć. Albo są sceny "zbiorowe" gdzie wszyscy tańczą ale śpiewa chór (na prawym balkonie) albo partie solowe / duety gdzie artyści śpiewają przez teleporty ale są w miarę statyczni. Piszę "w miarę" bo częstym motywem jest sekwencja ruch a następnie zatrzymanie i odspiewanie stałego motywu itd.

Reply to
William

Co po akwarium bez rybek ? :))))

Reply to
Plumpi

Istnieją takie urządzenia.

Reply to
Plumpi

Teleporty ? "No popatrz pan popatrz" a mówili, że "Startrek" to fantazja :)))))

Reply to
Plumpi

Powiedz, kto to, żebym broń Boże nie kupił :)

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Wiesz, ciężko by się rybkom pływało w akwarium z roztworem B327, a w roztworze chlorku żelaza jeszcze ciężej, nie? ;)

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz