TV thomson oszalał (pozytywnie)

Pacjent: TV thomson 20'' mono, 5 lat Doktor: Ja

Jak idiota wlazłem w tryb serwisowy bo sie obraz pokrzywił. No i zupełnie niechcący nacisnąłem za dużo guzików.

Przeżyłem sporo koszmaru ustawiając to wszystko z powrotem, jakoś się "prawie" udało ale co jest najciekawsze:] Telewizor nagle ZYSKAŁ telegazetę.

Do tej pory nie było a teraz nagle jest. Czyżby po prostu w tańszych modelach blokowali pewne możliwości?

MAc

Reply to
MAc

Mac napisał(a):

:-) W SONY rodziców ustawiłem strobowanie i multi-pip. Też nie było defaultowo.

Reply to
seba

Nie to ty to sprawiłeś dr Watsonie :)

Reply to
Piotr Chmiel

Piotr Chmiel napisał(a):

A któż drogi Sherlocku? :-)

Reply to
MAc

MAc napisał(a):

Troszkę z innej beczki - oprogramowanie Nero Suite(czyli Nero Express plus kilka dodatków) dołączane do nagrywarek Lite-on po zmianie numeru seriala(nie podaje się go w trakcie instalacji lecz jedynie zatwierdza z możliwością modyfikacji) staje się nagle pełną wersją Nero Burning ROM

przeprowadzić również po normalnej instalacji - czyli tak naprawdę instaluje się wszystko a część jest po prostu blokowana.

Reply to
badworm

Dnia Sun, 11 Sep 2005 11:07:37 +0200, MAc napisał(a):

a jest jakis guzik do zwiekszanioa przekatnej? ;-)

Reply to
HaveAnO

obok mnie stoi thomson jak sie dostać do menu serwisowego ? poratuj moze i mi sie uda uruchomic

Reply to
gfm

jakies szczegoly mozesz podac, to interesujace, tez mam Sony kupiony rok temu nowiuski i by sie te funkcje przydaly a i moze cos ineego znajde :)

Tomek

Reply to
tomm

włącznik sieciowy na tv +txt (fioletowy) na pilocie.

uwaga: - ja mu najpierw zresetowałem ustawienia fabryczne. straciłem dzień i masę nerwów na poustawianie tego w miarę przyzwoicie, ale i tak z dzwiękiem są kłopoty (brum przy niektórych reklamach)

Można sobie narobić więcej kłopotu niż pożytku. Odradzam - oczywiście tym, którzy się nie znają. W menu serwisowym jest masa nierozpoznanych przeze mnie oznaczeń.

Reply to
MAc

znowu MAc wysrakał taki oto tekst

już pokombinowałem umie wystarczy wylączyć sieci. go i właczyć z przytrzymanym guzikem txt (5sek~). Ale i tak nic nie zmienialem bo te oznaczenia są lekko poskracane :D przydał by sie jakis pdf manual :-) A takpozatym jakich wodotrysków mozna by sie spodziewac uaktywniając je w menu serwisowym ?:> pyt za 100 pkt

Teraz jeszcze pozostają mi dwa pozostałe TV w domu do których chcialbym dostac sie do menu serwisowego tj. Samsung 21'' i Telestar moze wie ktos jak do nich sie dostac do tego menu ?

tnz do telestar jest opisane tu

chociaz nie wiem czy dziala moze ktos ma jakies linki z takimi rózymi informacjami ?

A do samsunga nie znalazlem jak narazie

Reply to
gfm

Sony Manual Kody itp

gfm

gfm napisał(a):

lekko ;-) optymista ;-)

Myślę, że żadnych - no może z wyjątkiem opisanej przeza mnie telegazety

- chociaż ktoś wspominał o multipipie. Ja wchodziłem, bo mi się obraz zdeformował do stopnia irytującego.

MAc

Reply to
MAc

Jest to spotykane, choc dawniej w TV bym sie zdziwil.

TG to byla osobna kostka, ktos ja musial wsadzic. Albo pomylka w fabryce, albo ktos sie juz tym menu bawil i TG wylaczyl.

Ale moze sie myle, dawno nie patrzylem po schematach, moze teraz jedna kostka ma caly tor sygnalowy lacznie z TG, tylko sie ja aktywuje lub nie.

J.F. napisał(a):

Sam ojcu to tv kupowałem i nikt w nim nie grzebał, dawno mnie nic tak nie zdziwiło :-)

MAc

Reply to
MAc

Dosc dawno temu spotkalem sie z dwoma kalkulatorami Sharpa, z ktorych jeden byl czterodzialaniowy, a drugi naukowy. Mialy identycznie rozmieszczone podstawowe klawisze, wiec zostaly otwarte i okazalo sie, ze maja identyczne plytki. Po przeszczepie nie udalo sie zauwazyc roznic w wynikach obliczen.

Reply to
Lukasz Spychalski

no to raczej normalne... taki nero express upgrade'ujesz z tej samej paczki co pelne nero. numer seryjny a wiec i wazna licencja decyduja o wszystkim...

Reply to
PAndy

tomm napisał(a):

Dawno temu to robiłem. Poszukaj jak wchodzi się w tryb serwisowy i pobadaj. Tylko zapisz najpierw jakie były defaultowe ustawienia.

Reply to
seba

Uzytkownik "gfm" snipped-for-privacy@aabcd.de napisal w wiadomosci news:dg1e0m$ml2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Witam A cos dla PHILIPSA macie moze ?

pozdro SJZWOJTEK

Reply to
Sjzwojtek

PAndy napisał(a):

Pytanie tylko czy gdzieś w licencji jest zapis zabraniający zmiany tego numeru seryjnego - przecież ja go nawet nie wprowadzam w trakcie instalacji.

Reply to
badworm

Nero dodane do sprzętu pracuje tylko z nim. W przypadku dwu nagrywarek różnych producentów Nero może odmówić współpracy. Po przesłaniu ksera rachunków producent oprogramowanie przyśle nr pasujący do danego sprzętu. Istnieją nr "uniwersalne" (ful wypas). Pozdrówka Bociek

Reply to
bocian