Sterownik świateł

Witam! Potrzebuję sterownika świateł choinkowych (stary poszedł z dymem). Światełka to "ryż": wiązka pięciu przewodów: cztery kolory + wspólne zasilanie. Zatem sterownik powinien mieć cztery wyjścia 24Vmax po ok 70mA każde sterowane napięciem.

Może ma ktoś ma namiar na prosty schemat lub najlepiej jakiś kit (AVT)? Pozdrawiam. Fil.

Reply to
Fil

Fil snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal nam:

na elektrodzie na glownej masz cosik, pobaw sie, w 1h zlutujesz i na swieta bedzie ;)

Znalazłem AVT1132 z układem HT2040A - i to jest całkiem niezłe. Tylko nie wiem, czy dostanę ten układ. W poniedziałek pobiegam po sklepach...

Co do tego układu z elektrody to jest fajny, tylko nie wiem, czy daje efekt płynnego (łagodnego) przejścia np. z jednego koloru na drugi (chodzi o płynne sterowanie napięciem na lampkach). Taki bajerek najbardziej mi się podoba :-)

Pozdrawiam. Fil.

Reply to
Fil