Jak można bezpośrednio?????

Witam

Czyżby cenzura techniczna w serwerze usenet??? Podpowiedzcie. Jak mogę mając konto (zresztą po rozmaitych próbach i kombinacjach chyba 12)w gazeta.pl mogę się dostać na pl.misc.elektronika bezpiśrednio z Outlooka?

Pozdrowienia Zbych

Reply to
Zbigniew Jachimowicz

ja wchodze na pl.misc.elektronika i kilkanascie innych grup przez news.gazeta.pl; nigdy nie mialem problemu...

Hmm... Wpuszczają tylko tych bardziej technicznie zaawansowanych ;-)

Reply to
satel

sprobuj serwer: news.futuro.pl d.

Reply to
dynio

Dnia Sat, 17 Apr 2004 01:36:40 +0000 (UTC) na fali pl.misc.elektronika stacja Zbigniew Jachimowicz snipped-for-privacy@gazeta.pl nadała:

Z Outlooka się nie da. Jeżeli już to z Outlook Ekspressa, ale ja bym polecał coś co bardziej przypomina czytnik (a zwłaszcza piśnik) newsów, z darmowych chociażby moduł pocztowo-newsowy Mozilli.

Reply to
Tomasz Szcześniak

To zależy od Twojego dostawcy internetu. Ja muszę korzystać z news.inetia.pl.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski