Grupa Elektronika na FB

Jak czytam grupę "Elektronika" na Facebooku, to cholernie cieszę się, że Usenet stał się mocno niszowy, a dzięki temu pme, wbrew staraniom identyfikatora, trzyma poziom... bo poziom tam jest przerażający.

Reply to
Adam Wysocki

W dniu 29.12.2015 o 10:49, Adam Wysocki pisze:

a jest cokolwiek na książkomordzie wartego uwagi ? Imo to jest portal dla ubogich duchem (pominąwszy jakieś tam organizacje, które wykorzystują toto do docierania do tychże ubogich...)

Reply to
sundayman

A tak z ciekawości to w jakim celu czytasz grupę dotyczącą elektroniki na FB? :-D Bo czyż to, że jest ona umieszczona na FB nie implikuje, że jest ona do dupy? :-D

Reply to
JDX

Z zainteresowania i rozpędu :)

Ale tak, coś w tym jest. Chociaż są też sensowne grupy na fb.

Reply to
Adam Wysocki

Nie. Nazwa FACEbook implikuje, że grupa jest do ... twarzy :-D :-D A może to jest tak, jak w tym brodatym dowcipie o papierze i mydle? :-D

Reply to
stary grzyb

Nie byłbym taki pewien czy jest się z czego cieszyć. O Usenecie niewiele kto obecnie wie. A to oznacza jego powolny zgon. Postęp będzie się dokonywał, kto wie, może na FB lub podobnych.

jp

Reply to
jacek pozniak

Nie lepiej czytać elektrodę?

Reply to
Marek

Czytać może i lepiej, ale pisać niespecjalnie -- nie wytrzymałem starcia z moderatorem-szajbusem.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Dokładnie. To jest patologia polskiego Internetu.

Reply to
Adam Wysocki

To nawet nie jest krytyka czyjejś grupy, to raczej krytyka ogólnego poziomu ludzi, którzy tam siedzą - siedzieliby i na innej.

Ja nie mam potrzeby zakładać innej grupy (poza tym zapraszając ludzi z doktoratem lub profesorów od elektroniki sam musiałbym się wypisać). Usenet wygodniejszy :)

Reply to
Adam Wysocki

Póki co raczej pme nie umiera, tylko ma wysoki stosunek sygnału do szumu. Grupa umrze, jak ludzie z niej znikną, a na razie się na to nie zapowiada.

Reply to
Adam Wysocki

Obyś był dobrym prorokiem.

jp

Reply to
jacek pozniak

jeb się europejska kurwo

Reply to
platformowe głupki

ale ale to bardzo ciekawy temat, pogadajmy o tym... nie znam tamtego ustroju, słyszałem tylko o nim opinie... jedni sobie chwalą inni sobie nie chwalą...

o co chodzi, banda zapedalonych głupków jak "chebel" czy wysocki atakuje jakiegoś pisowskiego frajera po czym całe stado z grupy ostro klepie ich po dupie, jacy to oni są fajowi i do tego kompetentni...

numer z ftdi to dobry przykład "geniuszu" tutejszych elit...

że niby co, jakieś wymiany dupostrzałów w każdym wątku to niby jest sukces koalicji? chyba tylko dla zapedalonych idiotów...

amen!

Reply to
platformowe głupki

Co takiego wypisujecie i w jakim dziale forum, że macie taki problem z moderatorami? Ja od 5 lat pisuję ma elektrodzie i miałem tylko raz zetknięcie z moderatorem, gdy poruszony przeze mnie temat mógł odebrać chleb powszedni serwisom rtv. Ze swojego punktu widzenia może i mieli rację. Większym problemem są ataki na priv, gdy na forum brak odwagi się wypowiedzieć w kwestiach kontrowersyjnych.

Reply to
Marek

Ok, to pytanie o wiek, ale nie kto najstarszy, ale kto tutaj jest najmłodszy?:) Wątpię by ktoś z obecnych gimbusów widział co to usenet. Więcej nas ubywa niż przybywa, niestety, więc umówmy się , że ostatni gasi światło :)

Reply to
alex