EP 12/2008 płyta DVD 36 narzędzi dla elektroników

Kupiłem sobie pod choinkę ten numer Elektroniki Praktycznej, Zachęciła mnie załączona płyta z zestawem programów. Ale chyba mam pecha ....

Czy tylko u mnie ta płyta DVD nie działa ?

Wesołych Świąt.

Reply to
kk

Użytkownik "kk" napisał:

a powiedz lepiej jaki to zestaw programów zawiera ten numer ze wart jest zakupienia?

a co do płytki to skoro nie działą to musisz to reklamować u wydawcy.

Reply to
gargamel

gargamel pisze:

Popieram ;-) Może jakiś krótki opis bo może bym zakupił :)

Dokładnie to tu: cdrom małpa ep.com.pl

Reply to
Roch Brada

główne podlatalogi z płyty (tyle udało mi się odczytać)

AMS_CiruitCreator Altera_Quartus_II_8.1 Atmel_AVR32_GNU_ToolChain Atmel_Samba_for_WinVista CCS_C_compiler CosmicCompiler_HC08 CosmicCompiler_ST7 Cypress_PSoC_Designer v.5.0.19 EDWin FreePCB Kovacs_AutoTraxEDA Labcenter_ProteusProfDemo LatticeMico32 Lattice_PowerCalculator Maxim_MAXQ_uCs_IDE Mercoelectronics_PCBElegance v3.5 Microchip_Biblioteki_EDA Microchip_FAT16 Microchip_MiWi Wireless Networking Protocol Stack Microchip_Stack for the ZigBee Protocol Microchip_dsPICworks Download Software NI Multisim Analog Devices Edition NXP_LPC23xx_LPC24xx_OrCAD_Libs NXP_LPC23xx_LPC24xx_PADS_Libs NumberOne_PCB PADS_PCB_toolbar PCBmatrix_PCBcalc ST MCU Toolset Pack 15_ST7_i_ST8 TI_ADCPro Setup with LabView runtim TI_FilterPro MFB and Sallen-Key Low-Pass Filter Design TI_Low Power DCDC Designer Software TI_MDACBufferPro Design Utility TI_SWIFT Designer

Reply to
kk

hmm .. schodów ciąg dalszy ....

Napisałem na adres ( potwierdzony na stronie EP) i oto co otrzymałem :

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.

The mail system

snipped-for-privacy@ep.com.pl>: host poczta.ep.com.pl[81.219.47.2] said: 550 snipped-for-privacy@ep.com.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Reply to
kk

kk pisze:

Sprawdź może telefon -- znając życie to każą Ci przysłać płyty i odeślą nowe, ale to tylko moje dywagacje :)

Reply to
Roch Brada

Dnia Sun, 21 Dec 2008 01:28:54 +0100, gargamel napisał(a):

U mnie akurat płytka wydaje się działać...

AMS_CiruitCreator Altera_Quartus_II_8.1 Atmel_AVR32_GNU_ToolChain Atmel_Samba_for_WinVista CCS_C_compiler CosmicCompiler_HC08 CosmicCompiler_ST7 Cypress_PSoC_Designer v.5.0.19 EDWin FreePCB Kovacs_AutoTraxEDA Labcenter_ProteusProfDemo LatticeMico32 Lattice_PowerCalculator Maxim_MAXQ_uCs_IDE Mercoelectronics_PCBElegance v3.5 Microchip_Biblioteki_EDA Microchip_FAT16 Microchip_MiWi Wireless Networking Protocol Stack Microchip_Stack for the ZigBee Protocol Microchip_dsPICworks Download Software NI Multisim Analog Devices Edition NXP_LPC23xx_LPC24xx_OrCAD_Libs NXP_LPC23xx_LPC24xx_PADS_Libs NumberOne_PCB PADS_PCB_toolbar PCBmatrix_PCBcalc ST MCU Toolset Pack 15_ST7_i_ST8 TI_ADCPro Setup with LabView runtim TI_FilterPro MFB and Sallen-Key Low-Pass Filter Design TI_Low Power DCDC Designer Software TI_MDACBufferPro Design Utility TI_SWIFT Designer Waldherr_PCB_Project Xilinx_WebPackISE v.9.2i qCAD_Free

Pewnie wszystko da się ściągnąć z sieci (i zawsze w aktualnych wersjach) ;-)

Pozdrawiam, Henry

Reply to
Henry(k

Henry(k) pisze:

Na pewno, ale dla samego projektu zasilacza warto kupić gazetkę ;)

Reply to
Roch Brada

Użytkownik "Henry(k)" napisał:

mi pozostała tylko ta możliwość:O( niestety w zadnym kiosku EP nie mieli widać jakoś mało popularne czasopismo (pół dnia dzisiaj szukałem) ale przynajmniej w jednym znalazłem dodatek EP o zasilaczach impuilsowych i kupiłem:O)

Reply to
gargamel