elektronika / studia / praca

BLE_Maciek napisal(a):

To nie wina systemu oswiatowego. Po prostu dzisiejsza mlodziez nie jest juz taka jak bywala niegdys. Na przyklad rocznik 1970 byl pod tym wzgledem szczegolnie udany.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Thu, 27 Nov 2003 17:51:17 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No przepraszam, ja sie urodzilem w 1982 :-) Nie jestem moze prymusem, ale przedmiotem sie interesuje i zwykle biore wiedze na zasadzie ROZUMIENIA a nie WKLEPYWANIA.

Reply to
BLE_Maciek

Czas umierac? U Zimnego (tak, u Zimnego!) dostalem cztery z laborki na ktorej wyszlo mi ze stabilizator napiecia mial dynamiczna rezystancje ujemna... Zmiekl na stwierdzenie ze z faktami sie nie dyskutuje - takie wyniki pomiarow odczytalem, tak z wyliczen wynika i naciagac nie zamierzam a ze wyniki sa bez sensu to co najwyzej moge mu wskazac zrodlo nadzwyczajnych bledow w postaci rozwalonej przystawki pomiarowej...

Chyba wszystko jest nie tak...

Reply to
Dariusz K. Ladziak

Witam, Słusznie czas umierać. Stabilizator z zabezpieczenien nadprądowym wykaże w pomiarach rezystancję d ujemną. JanuszR

Reply to
Janusz Raniszewski

BLE_Maciek napisal(a):

Nie chce byc martwic, ale Twoj rocznik juz nalezy do tych gorszych.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Fri, 28 Nov 2003 09:45:16 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Marcin E. Hamerla snipped-for-privacy@Xpro.Xonet.Xpl.remove_X> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

:-)))))) a moze raczej :-((((( ;-)

Reply to
BLE_Maciek

Stabilizator jak najbardzie moze miec ujemna rezystancje, no chyba ze mowa o prostej zenerce.

Co do faktow - sam kiedys lampe mierzylem, wyszedl mi opor wewnetrzny podejrzanie maly. Ale wykres rowny, z faktami sie nie dyskutuje.

Chwila zastanowienia .. no tak, zmierzylem opor wewnetrzny woltomierza, o ja glupia c*** :-)

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:

Zgadzam się!!!! ;) Ale system też szwankuje. Niestety zmiany dydaktyczne na El-ce PW poszły potem w złym kierunku - zastępowania elektroniki komputerami. Zostały podcięte korzenie wiedzy inżynierskiej. To wina uczelni, wykształconej inteligentnej ale krótkowzrocznej grupy decydentów, nie studentów. Jeśli wtedy było kilku, góra kilkunastu dobrze zapowiadających się inżynerów na semestrze (180 osób), to ilu jest teraz?

Reply to
A.Grodecki

Fri, 28 Nov 2003 12:14:38 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "A.Grodecki" <ag.usun snipped-for-privacy@modeltronik.com wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

To nie tylko na elektronice, na Wydziale Elektrycznym podobnie.

Reply to
BLE_Maciek

Po przeczytaniu calej dyskusji glebiej zastanowie sie nad ewentualnym studiowaniem elektroniki i telekomunikacji :) Mysalem ze elektronicy dosc szybko dostaja prace.

Reply to
Uzi