jak wyglądają studia na EAiE na AGH ????

Chciałbym studiować coś na agh, myśle o elektronice, elektrotechnice i informatyce. Czy możecie powiedzieć mi jak wyglądają studia na poszczególnych kierunkach... nie chodzi mi o wykaz przedmiotów bo taki to czytałem w tych durnowatych informatorach, które nic mi nie mówią:] Czy np. studiowanie informatyki to siedzenie przed kompem 12h dziennie?? Czy na pierwszym roku jest bardzo przesrane? Jestem po LO, więc z wiedzą praktyczną u mnie dość ciężko /zwłaszcza chodzi o elektronike.../ ale raczej z matmą i fiziką nie miałem nigdy większych problemów...

Reply to
komar_ns