Dziwne naprawy

święty Monitor, Siostry Obliczanki - to brzmi jak z jakiejś bajki robotów Lema.

Reply to
sundayman

W dniu 2020-06-17 o 21:20, sundayman pisze:

Mieszkają na Wyspie Wynalazców razem z Wielkim Elektronikiem ;)

Reply to
viktorius

Ha Ha!

Kolega nie czytał, Kolega tylko oglądał

;-)

Czytałem, ale dawno, film był niedawno. Gdy z dzieckiem lekture odświeżę w końcu (jak już nauczy się czytać), to zweryfikuję. Chyba że oświecisz mnie już teraz? :)

Reply to
viktorius

Arcymechanik

Pozdrawiam

No dobra, Wielki Elektronik tylko chwilę tam mieszkał, zaraz po podbiciu Wyspy, do czasu ucieczki.

Że tez to czasem tak się pamięta ;)

Reply to
viktorius

Gdybyż tak film o Kleksie był w tych

obrazu

W.

sundayman napisał(a):

A modlitwa? (Była kiedyś na "chomor-1" :)

Sygnale nasz, któryś jest w obwodzie, Swieć się żarówki Twoje, Przyjdź cewki Twoje, Badź moc Twoja, Jako prąd stały tak i prąd zmienny, Źródła naszego zastępczego daj nam dzisiaj, I odpuść nam nasze wskazy, Jako i my odpuszczamy naszym impedancjom, I nie wódź nas na magnetyczne sprzężenie, Ale nas zbaw ode zwarcia. Amper.

Reply to
JMP

dobre. Wydrukuję sobie.

Reply to