dekoder i magnetowid

Witam wpadlam na chwilke bo mam dylemat dotyczaca dekodera cyfry. Ostatnio sprezentowano mi magnetowid i od tej pory zaczely sie moje problemy :) Konkretnie chodzi o to ze nie moge podlaczyc magnetowidu i dekodera tak zebym mogla nagrywac cos innego niz ogladam. Potem dowiedzialam sie ze to z powodu faktu iz dekoder cyfry ma jeden tuner w srodku a nie 2 a ja i tak nie bardzo wiem o co chodzi. Potem zostalam tez poinformowana ze niestety tak juz zostanie bo taka uroda jest dekodera, ale nie chce mi sie wierzyc ze tyle ludzi majacych dekoder cyfry i wideo tak latwo sie zgadza na taka niedogodnosc. Moze ktos ma jakies rozwiazanie na ten problem? Pozdr Maria

Reply to
Nicki

Nicki:

drugi dekoder. Niestety. Masz jedną kartę cyfry, która uprawnia cię do oglądania jednego programu na raz. Innych legalnych rozwiązań nie ma.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Card Splitter chyba nie jest legalny, przynajmniej u nas nie jest, choć akurat tego nie uważam (osobiście) za przestępstwo. Takowe splittery są dostępne nie tylko na allegro, ale też wysyłkowo. Widziałem takowe (wirtualnie) na 2 i na 4 tunery i na 1 lub 2 karty. Trzeba jednak uważać, bo nie z każdym tunerem i nie z każdą kartą pracują poprawnie.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok