błocie

Adam napisał(a):

Tak wygąda elektrochemia.

Wytrącają się jakie siarczki, tlenki czy inne badziewie, metale w tym pady matowieją i dostają wżerów. Na żadnym z fimów nic takiego nie ma, jest za to "rdza" bo rdzę kojarzy prawie każdy.

Tak czy siak gratuluję mu zasięgów.

Reply to
alojzy nieborak

W tamtym klimacie to nie musi siedzieć w wodzie, wystarczy, że nie siedzi w klimie i po paru latach różnica jest widoczna.

Poza tym człowiek z zazdrości może tylko obgryzac paznokcie jakie to rzeczy w tej Tajlandii czy innym Wietnamie ludzie po biednych wioskach na śmietniki wyrzucają. Konsole do gry, nienajstarsze ajfony, laptopy...

Sam obejrzałem tego parę odcinków, bo akurat trafiło mi się z renowacji jakiś starych jamników czy czegoś innego typu analogowych urządzeń, ale później zobaczyłem ten odcinek z renowacji ps3, jak gość najpier myje płytę w wodzie z proszkiem nie wyjmując przy tym z płyty baterii, a potem po zdiagnozowaniu problemów prostym multimetrem wylutowuje i wlutowuje parę układów BCA i już wszystko działa. Looks legit bez cienia wątpliwości.

Reply to
Marcin Debowski

[...]

Sam obejrzałem tego parę odcinków, bo akurat trafiło mi się z renowacji jakiś starych jamników czy czegoś innego typu analogowych urządzeń, ale później zobaczyłem ten odcinek z renowacji ps3, jak gość najpier myje płytę w wodzie z proszkiem nie wyjmując przy tym z płyty baterii, a potem po zdiagnozowaniu problemów prostym multimetrem wylutowuje i wlutowuje parę układów BGA i już wszystko działa. Looks legit bez cienia wątpliwości.

Reply to
Marcin Debowski

My name is Maggie Lawson, and I am very enthusiastic to join the Internet of Think study program at STIKOM University. I am very interested in the world of technology and how software can help solve real world problems.

Since young, I have had a passion for programming. I started learning my first programming language at the age of 18, and since then, I have never stopped learning and developing my skills. I've worked on several small projects and worked on several applications

which helped me understand the software development process from start to finish.

I am very interested in learning concepts like web development, mobile app development and database management. I also believe that collaboration is the key to creating great software, and I am passionate about working in teams to tackle complex challenges.

While at university, I hope to deepen my understanding of various programming languages, software development methodologies, and also understand how to solve problems in software development effectively. In addition, I plan to engage in group projects and practicums to gain deeper practical experience.

Outside of academia, I enjoy exploring side projects, learning about the latest trends in the tech industry, and participating in developer communities. I also believe that continuous learning is the key to staying relevant in the rapidly changing world of technology.

I really enjoyed meeting my classmates, lecturers and professionals in the software industry. Let's explore this exciting world together and collaborate to create innovative solutions.

Reply to
Data Mentahan