Zasilacz komp > ład.

Witam

  1. Mam zasilacz komputerowy i mam pytanie - jak w prosty sposób zrobić z niego ładowarkę do akumulatorkow?

  1. Majac 2 zasilacze z kompa jak jak je pozpinac by z wyjsc 12V uzyskac 24? probowalem szeregowo - jednej polaczyc z + drugiej ale wywalalo bezpiecznik. pomiedzy + a - bylo napiecie wiec w prost sposob sie nie da. wiec jak?

Pzodrawiam

Bart

Reply to
Bartess

Bartess napisał(a):

Jakich akumulatorków?

Poszukaj w archiwum z ostatniego miesiąca.

Reply to
badworm

A jak wielkie to ma znaczenie? (przepraszam, ale naprawde sie na tym zbytnio nie znam) Z tego co mi się wydaje to mam pakiet NiCd. ale mam też akumulatorki Ni-MH...

Znalazljem cos takiego:

taki układ nadaje się do ładowania akumulatorkow? Co to jest: Us - układ scalony 7805? Pod tym numerem znalazłem kilka różnych elementów elektronicznych i za bardzo nie wiem o który to chodzi. Dla Was to pewno pikus, ale dla mnie już nie... i dlatego piszę i proszę o schematy jakis prostych i w miarę tanich układów.

Pozdrawiam.

Reply to
Bartess