Audiofilski hit !!

W dniu 2016-03-12 o 01:12, A.L. pisze:

No to zerknijcie na to:

- cena śmiesznie niska, ale zwróćcie uwagę, że oldschoolowe lampy mają za plecami całkiem nie-retro radiatory, a front-panel też ma wystrój raczej nowoczesny. Pomieszanie z poplątaniem!

Reply to
JaNus

W dniu 2016-03-08 o 14:18, Mario pisze:

Ja mam takie single core i sobie chwalę. Mają przystępną cenę, "grają" jak niejedne droższe.

robot

Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ncgqkm$1b6$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

W dniu 2016-03-08 o 14:18, Mario pisze:

sprawdzałeś w ślepym teście?

Reply to
Ghost

Pan Karol Piotrowski napisał:

W tamtej dalekowschodniej kulturze ludzie reagują w inny sposób, niż my tu w Europie. Z tych samych powodów mógł się śmiać.

Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nbvl9e$kcu$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

A wątek atomy

W sumie skorupa też nabyta, mierzmy planety ich jądrami.

Reply to
Ghost

Użytkownik Michał Czarkowski napisał:

Chodziło mi oczywiście o pole powierzchni przekroju drutu w kablu, a nie o jego średnicę. :-D

Reply to
Michał Czarkowski

W dniu 2016-03-14 o 01:27, ACMM-033 pisze:

Ale to zawsze fajniej jakby nikt wcześneij na to nie wpadł ;) A tak to zawsze trochę mniej się chce.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2016-03-17 o 21:31, JaNus pisze:

Przede wszystkim to coś jest stanowczo za małe :) Takie nie wiadomo co...

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2016-03-14 o 16:43, ACMM-033 pisze:

Nie, bo jest prawie identyczny i nieliniowości nie pokaże, a to o nie właśnie chodzi.

Hmmm... Dobry analizator musiałbyś mieć albo zdjać sporo sprzężenia, bo inaczej to tych harmonicznych możesz w ogóle nie zobaczyć. Może rozsądniej będzie obejrzeć to na jakimś spice z fourierem. Kiedyś nawet i to nie miało sensu, ale teraz może da się nazbierać tyle danych żeby taka analiza dała jakiś rozsądny wynik. Ale może po prostu zajrzyj na wiki, masz tam wzory na prąd drenu i kolektora/emitera - porównaj. Dla mosfeta masz charakterystykę zbliżoną do kwadratowej, dla bipolarnego e^x.

Jeśli WD to nic szczególnego ;)

No, to jest fajny pomysł :)

Ja u okulisty/optometry często mówię, że jeżeli już ma być jakaś różnica to ...

Ważne, żeby było ciche puknięcie przy przełączaniu ;)

No bo człowiek to w sobie takie coś ma. Sam często muszę coś tam ocenić chociaż różnic za bardzo nie widać. Dla jednego błękitne niebo na zdjęciu wygląda rewelacyjnie, dla drugiego sztucznie. A dla mojego oka jest miłe.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

W dniu 2016-03-12 o 20:04, AlexY pisze:

Wiesz, ja tam nie mam zamiaru przekonywać że jest tak czy inaczej. "Na czuja" też mi się wydaje, że to wodór powinien być trudniejszy do przechowywania, ale póki co wszystko co widzę wskazuje na coś dokładnie odwrotnego.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_dadoro snipped-for-privacy@wp.com napisał w wiadomości news:ncj640$9tv$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Ale podwójną ślepą można by było :)

Hehe, no jasne, że nie byle gówno. W robocie miałem urządzenia z pewnością o pięcio (o ile nie sześcio) cyfrowej cenie. Nawet wyjście do plotera miały, aż miło było patrzeć, jak pisaki śmigają :)

Wenę muszę podłapać, to i porozkminiam co możliwe. Wtedy poanalizuję, dziś znów mnie łeb nategowuje nieco.

Nie tylko Caviary, różne dyski to jeszcze mają tak, że łożysko talerzy piłuje niekiedy jak dobra krajzega, no, jeszcze w starych napędach pokrojyu ST225 bym zrozumiał, choć XT z taki dyskiem, co miałem w robocie, to on nawet całkiem cichy był, jak na taki dysk. I tak charakterystycznie mu świerszczył siłownik (później wszędzie słyszałem ten dźwięk) :) Natomiast u znajomych polpagerowców mieli kompa z dyskiem 95MB (Uhuhu, jaki to był wtedy duży), taki traktor, że nasze klekoty to przy nim nic :) Choć na YT to można okazy znaleźć :)

Łoo, panie! To znaczy, że na pewno działa!

W sumie daje się to wyłapać, choć może nie zawsze... Czy niebo jest podkolorowane, czy rzeczywiście była ładna pogoda. Ale dla kamer cyfrowych trudno to jednoznacznie uchwycić, zauważyłem, że nawet te lepsze mają tendencję do przepalania jasnych szczegółów. Sfocić Łysego w nocy, aby nie była to biała plama, nie jest łatwo. Z niebem trochę podobnie. Co aparat to inaczej. Chyba takie rzeczy lepiej brać przez kliszę, najpierw tradycyjna fotka, potem skan...?

Reply to
ACMM-033

W dniu 2016-03-19 o 10:28, Dariusz Dorochowicz pisze:

Są jeszcze bardziej starociowate w wyglądzie, tak jakoś na przełom lat

  1. i 50-tych... A w środku radio FM analog + DAB (cyfrowe).
Reply to
JaNus

W dniu 2016-03-18 o 14:16, Ghost pisze:

Nie, za groźnie brzmi. Trzeba oczy wydłubywać?

Reply to
robot