Re: op meerdere tv's in huis

soevel schreef:

> [...]

Ja, dit klinkt alsof de RF uitgang modulator (coax) van de satelliet ontvanger op PAL-UK staat inplaats van de 'normale' PAL (B-G)

De engelse PAL heeft het geluid op een andere frequentie namelijk.

m1z

Reply to
m1z

Je woonkamer tv zit toch met SCART aangesloten op je satellietontvanger en niet met coax? Dan heeft die niets te maken met de instellingen van de PAL modulator in de satellietontvanger en lijkt het me allemaal logisch.

m1z

Reply to
m1z

v's