Re: kleuren van draden aan een trafo

| Wat zijn de kleuren van draden aan een trafo, welke moet ik hebben voor 12
| volt?

De koperkleurige;-))

| Is hier een vast systeem in, of verschilt dit??
|
| cb

Re: kleuren van draden aan een trafo

12

Welke trafo? Zou anders zeggen de dikke draden zijn de secundair (12V) en de
dunne draden zijn de primaire (240V)

Re: kleuren van draden aan een trafo
voor

Dit verschilt per fabrikant....

Mischa

Re: kleuren van draden aan een trafo

Meten is weten, ruiken ook. Gewoon aansluiten, en als er 4kV en
een luchtje uit komen heb je de secundaire aan het net gehangen.

-p

Re: kleuren van draden aan een trafo

Toevoeging: De primaire weet ik, maar secundair heb ik:

2 gele,
2 blauwe,
2 bruine.
 er staat alleen op : 0857017
12 9j1 TK

Wat moet ik hiermee?

cb

Re: kleuren van draden aan een trafo

.net...
.net...
ik hebben voor 12

Zelf gaan meten, De standaard bestaat niet. Er is geen vast
systeem.

MRe

Site Timeline