Chassis GR 2.2 AA Philips

Hallo wie kan mij de waarde geven van twee weerstanden  van dit chassis.Ik
ben op zoek naar de waarde van R 3588 +R 3589.Alsvast bedankt Toon.

Re: Chassis GR 2.2 AA Philips

In mijn schema respectievelijk 560 ohm NFR en 1k5. Vergeet niet de
lijntrafo te vervangen...

---
Met vriendelijke groet,

   Maarten Bakker.

Re: Chassis GR 2.2 AA Philips

chassis.Ik

Hallo na veel zoeken en meten was toch de HSP-tor niet in orde.Ik had de tor
gemeten met test apparatuur en deze gaf goed aan.Nu heb ik nog een probleem
met de oost/west afbuiging.Deze heeft een zandloper model.De correctie
potmeter zit op de beeldbuisprint,als ik deze verdraai reageert het beeld
niet.Ik heb geen schema van deze tv,dus ik weet niet waar ik moet zoeken.Wie
weet raad.Groet Toon.

Re: Chassis GR 2.2 AA Philips

tor
probleem
zoeken.Wie

Hallo heren problemen zijn allemaal opgelost.De dader was TR 7533 op
beeldbuisprint.(BD440).Bedankt voor de ondersteuning.Groet Toon.

Site Timeline