aansluiten autoversterker aan regelbare voeding

Hallo,

Ik heb een defecte autoversterker en zou die graag aansluiten op mijn
regelbare voeding. Ik zie een aansluiting naast de voedingsspanning
REMOTE genoemd, wat sluit ik daarop aan ? Normaal sluit je dat aan
vanuit de autoradio en wordt dan de versterker pas actief bij het
aanzetten van de radio, hoe overbrug ik dat of wat sluit ik erop aan
?? Een positieve spanning ??
Wie helpt mij ?

Re: aansluiten autoversterker aan regelbare voeding

Je kunt deze gewoon aan de + koppelen.
Wat je beter kunt doen is vanaf de + een schakelaartje naar je remote
zetten.
Wanneer er spanning op de remote komt schakelt de versterker in.

--
Remove -- when u reply

Re: aansluiten autoversterker aan regelbare voeding

Met de remote kan je 'm aanzetten als je 'm aan de +12V legt. =

Lukt het repareren je dan wel ;-)) ??
Rob.
-- =

Car Audio & Techniek:  http://www.12vhifi.nl
De Snevo's:            http://www.snevo.nl
Re: aansluiten autoversterker aan regelbare voeding

Ik zal da proberen, het probleem is dat maar 1 kanaal werkt,
vergeliojken met het werkend kanaal.
Tommy

Site Timeline