Zracenje/stetan utjecaj trafostanica

> dovoljna razlika potencijala da napon kroze tebe tece u zemlju... >

A od kad to napon teèe... ja sam mislio da zbog 400kV kroz tebe tece lagana strujica koja te pecka...

Visoki napon dalekovoda, reda velicine 100kV u prostoru oko njega stvara elektricno polje... tj. kondenzator... izolator je zrak... koji moze biti i ioniziran na jednom dijelu... vidi se ljubicasto u magli... taj napon rasteze molekule i atome u smijeru polja koje djeluje...

Covjek je sagradjen od molekula i atoma... koliko ja znam... i koliko ono? i od 60% ili 80% vode...

Relativna elektricna permitivnost vode je 80 (mozda se varam)...od zraka je 1... pa si ti sad u tom polju komad loseg izolatora na cijoj se povrsini nadje/razdvoji/sakupi... kako hocete... brijem oko 80 puta vise naboja nego na istoj povrsini zraka i jos k tome doprinosis da se dogodi proboj izolatora(zraka) ako bas nemas srece.. kao decko pokraj Virja prosle godine cini mi se... misli si...

Eh sad si zamisli molekule svog tijela kao balone... uzmes jedan balon i malo ga rastegnes na jednu stranu.. pa ga stisnes...pa rastegnes i tako ... to radi jako izmjenicno El.polje dalekovoda s tvojim molekulama i jos i h k tome zakrece jer je rijec o promjeni polariteta... dali to natezanje steti ili ne neznam...

Takodjer... uzmes duljinu dalekovoda...povrsinu vodica... = kapacitet prema zemlji. To se moze tumaciti i kao ogromna antena... na njenim krajevima su zavjnice nekog induktiviteta... nisam siguran sta se tu dogadja...niti sam igdje procitao nesto o tome... ali nisam glup... Smatram da je moguca situacija da zbog kavara ili atmosferskih prilika i nekih prijelaznih pojava dodje do istitravanja... koje bi po mojoj procjeni bilo reda velicine MHz i snake barem 10 kW i koliko bi to trajalo i kako cesto.... Bas mi pada na pamet grmljavina i sto se tu dogadja...

Zbog navedenih teoretskih razloga nikad ne zelim zivjeti pored dalekovoda, i zato sto njime ide energija u (MEGAWATIMA)i zato sto je to

24 sata na dan, 366 dana u godini, barem 20-ak godina zivota non-stop pod dalekovodom. To nije isto kao i pola sata provedenih pred UKV antenom zbog servisa, a zracenje ispod same antene je manje nego u prostoru oko nje jer je koliko-toliko usmjerena!
Reply to
Shime

koju energiju iz etera u struju?

pa zar u eteru ima dovoljno energije?

Reply to
606

:D:D :))))))))))

Reply to
Tom Cue

Èudi me da ¾ivi¹ pod Suncem, jer od njega prima¹ mnogo gora èuda. A i uopæe u Svemiru - èuo si za stra¹na kozmièka zraèenja?
Reply to
pip

a ti ti je... celo selo vuce belo, samo pop smrce dop!

-- PAZNJA! NEPRIJATELJ PRISLUSKUJE

Reply to
sipa

Ovdje ima debila! Kao i onih koji se igraju sa RF zracenjima snege megawata (bas me zanima po kojoj to formuli) u kratkovalnom podrucju i koji rade na odasiljacu pa im nista nije... a dokazano je veci postotak karcinoma kod takvih... ima ih, koji misle sve je ok, od puno EM zracenja koja interferiraju i reflektiraju se, stvara se prakticki stacionarno elektricno polje, u gradu npr, pa to ne smeta, ima svakakvih...

Ima cak i >

Reply to
Schime