Uzemljenje za mjesecu :-))

Vidim da neke zanima svemir pa se prikljucujem sa pitanjem kako izvesti uzemljenje na mjesecu :-))) Zvuci kao zajebancija, al kad se malo bolje razmisli....

Reply to
Kresimir Pecnik

Hm? Mozda bi bilji izraz bio umjesecenje? Ili jednostavno nulovanje!

Reply to
Svemirko

Dal mjeseceva "zemlja" vodi.....kolko ja znam zemlja koja nije vlazna ...pjesak, kamen....ne vode i nema bas puno smisla uzemljavati. Kakva je mjeseceva "zemlja"...kolko ja znam tamo nema vode, mozda ima kakvih minerala ili metala?

Reply to
Kresimir Pecnik

da treba provuæi jednu zajednièku masu po mjesecu :)

Reply to
BrusLi

i naplaæivat porez - tko se prikljuèi :)

Reply to
BrusLi

-- Zaradite preko neta:

Uzemljenje na mjesecu:

Pa uzmes kabel zakopas ga u zemlju na Zemlji i potegnes do mjeseca evp ti uzemljenje na mjesecu _:)))))))

Reply to
Dre

Onda mi na Marsu bilo Marsovanje :-)

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

IRC: irc.mwireless.hr (ch: #MW, Nick:Tomy)

Reply to
Tomy

Ne bi li se tada s povecanjem korisnika stvorio ground loop?

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Tlo na mjesecu sadrzi dosta metala. Vod uzemljenja bi trebao biti dosta duzi i na nesto vecoj dubini (2-3m mozda?). Ne znam kako bi se to uzemljenje ponasalo kod istosmjernih i niskofrekventnih struja(najvjerojatnije ne bi bas radilo najbolje) dok bi kod VF struja trebalo raditi dosta dobro zbog kapacitivnog efekta. Koristilo bi za uzemljenje radio opreme.

Reply to
Timon

A na Uranu? Pishanje? :))

-- Ignorance is bliss

McBomb

Kako se zove stanovnik Merkura?

:-))))))

Reply to
Aleksandar Kovacevic

:::::::::::::::::::::::: Marsiranje cak! Masiranje u smislu mase. I na planetu Mas. Ovo su, dozvolite, ipak igrancije rijecima. A poslati lopatu zemlje, a ne Zemlje? Kuda? Pa u Saharu. Je li netko cuo za zemljani sat? Onaj: 3 minute - meko kuhana?

Hajdmo reci - Mjesecevo tlo. A kako zvuci na jeziku Selenita? Nema slicnosti s ateriranjem vs aluniranjem. I sto je cuo Mujo kad je ono potkivo konja? (kroz vakuum) Odgovore na ta i ostala temeljna pitanja znanosti potrazite u knjizi Muljiksa111: "Do bogatstva preko noæi, u 3 koraka" i "Kako sine zgrabiti komad odlikasu ispred nosa?" kolicina ogranicena, cijena simbolicna.

To je vec nesto. A ne igrati se strujom iz stekendoze na Mjesecu. Mene je jedamput osinila da sam frcio pet meteri. Vise nece, stavio sam jaci osigurac, a-ha! Zadatak: Koliko bih meteri frcio na Mjesecu? (naputak: ne koristi Hookeov dijagram, puknut ce!) Staa? 'Ko puk'o?

73, od auuuu ex 9A2EB ;^)
Reply to
ulix111

Hm... Merkurcanin? :]

-- Ignorance is bliss

McBomb

jedan kraj fixiras na lansirnu rampu a ostalo :-) namotas zicu na raketu, da se odvija kad raketa leti prema mjesecu, kao na onoj navodjenoj (zicom) protuoklopnoj raketi iz YU arsenala iz proslog stoljeca ... :-)))

--
                  Regards ,  SPAJKY ®
   &  visit my site @ http://www.spajky.vze.com

naravno da bi bilo anomalija, ali èuj. ¹to vi¹e mase provuèe¹ to se prije potro¹i ... ili recimo izmeðu svakog kilometra spoji¹ ¾arulju da potro¹i :)

I choose Polesoft Lockspam to fight spam, and you?

BrusLi

Freddy Mercury & Sons Ltd . .. :-))

-- ?? ?? Regards , SPAJKY ® \\.//_. mail addr. @ my site @

\°/ ".. long live & prosper.." - 3rd year anniversary 4 : || "Tualatin OC-ed / BX-Slot1 / inaudible setup!"

Reply to
Spajky