ATX napajanje, 12v punjac za auto

Jel moguce spojiti punjac za auto na ATX napajanje da se moze za hitne slucajeve koristit u kuci (krepao obicni punjac) Di bi uopce spajao zice na taj konektor? sa strana? jednu na vrh jednu sa strane? hvala

Reply to
klitor

Spoji se na konektor za napajanje harda - crna ti je minus, a crvena +12V.

Reply to
Hector

Oprosti, ®UTA je +12V, a crvena je +5V

Reply to
Hector

Ma da znam za molex, al neznam di da spojim zice na taj auto konektor?

klitor

MOZE U KUCI ALI NE MOZE PUNITI AKUMULATOR "klitor" je napisao u poruci interesnoj grupi:ihs8q9$5gk$ snipped-for-privacy@nntp.amis.hr...

Reply to
amigos

Sami vrh konektora ti je +12, a jedna od ove dvije oprugice boèno ti je minus - mo¾da i obje.

Na molex si spoji¹ ovak ne¹to:

i ima¹ rastavljiv spoj.

Reply to
Hector

E hvala puno

Reply to
klitor

Kad smo kod toga, cisto informativno,zanima me zasto se ne moze atx napajanjem punit akumulator?

Reply to
Bender

Akumulatori se puno bolje pune "cupavom" strujom! Valjda tako vole?!? Vecina punjaca ima samo punovalno ispravljeni napon na izlazu koji tjera strujne impulse u akumulator.

Evo ja sam sad malo pokusavao punit al sa atx-om. Imam acu od motora na stolu al je pun i cim spojim napajanje ono se odmah iskljuci. Bilo bi to tesko odmah skuzit jer akumulator i dalje vrti ventilator u napajanju. Sreca pa sam ja stavio ledice na 5V i na 12V pa onda vidim da se ova od 5V ugasi. I skuzio sam da pocne tec negativna struja. Sigurno zato sto je napon akumulatora malo veci od 12V a napajanja malo manji od 12V pa mu to onda poje... zastitu i iskljuci.

Vjerujem da bi se poprazan akumulator mogao napuniti do neke granice sa ATXom ali sa umanjenom ucinkovitoscu!

Reply to
O R O Z

Za punjenje 12V akumulatora punjaè treba imati oko 6 x 2,8V = 16,8V ( Uz strujno ogranièenje na poèetku punjenja)

Pogledaj ovdje, jedan rijeèanin obja¹njava kako prepraviti atx napajanje:

zarko

/cut/

Jednom prilikom sam zaboravio ugasiti svjetla na autu i naravno, par sati kasnije auto mrtav. Jedino sam pri ruci imao ATX napajanje, neko staro od 250W. Brzo sam mu preradio povratnu vezu preko trimera tako da mogu regulirati napon od 5 do 15V. Na poprili=E8no prazan akumulator sam spojio tako da sam na AXTu namjestio napon koji je bio na ACC (mislim da mi je bio pao na 8V) i onda sam povisio na takav napon da mi je struja bila 5 A. Startao sam s ni=BEim naponom jer mi je ina=E8e ATX izbacivao zbog prekostrujne za=B9tite. Poslije sam napon stavio na 13,8 V i tako ostavio. Punio se to=E8no 1 sat i nakon toga je auto upalio. Akumulator godinu i pol nakon tog radi normalno (nedavno sam ga prodao, auto). Istina je da voli pulsno/pulsiraju=E8e punjenje, ali poslu=BEi i ovakvo punjenje. :)

Reply to
-Rio-