Zvucnici u autu :))

Evo samo da obavijestim svekoliko pucanstvo da je experiment uspio. U auto sam utrpao Logitech-ove Z3E 2.1 zvucnike i spojio na 220V iz garaze te na Pioneer CD/MP3 player i ja sam jaaaako zadovoljan sa kvalitetom zvuka i ulogom dobiveno:utroseno. Mislim da se ovakva kvaliteta zvuka (obratite pozornost na "kvaliteta" a ne "glasnoca" "treska" "buka" ili slicno) ne moze dobiti ni sa visestruko skupljim zvucnicima namijenjenim za auto...

Stvar toliko dobro funkcionira i veseli me da idem malo kasnije napravit koji djir sa UPS-om u bunkeru.... :)

E sad. Frend elektronicar mi je rekao da mu trebaju specifikacije tih zvucnika radi "izgradnje" napajanja za zvucnike... odnosno, najbitnije je, na kolikom naponu rade ti zvucnici? Navodno da pise u manualu pred kraj, ali ja sam manual naravno bacio jer tko bi pomislio da ce ti ikad trebat uputstvo za zvucnike.. he he :)

Dakle molim lijepo ako netko ima Logitechove Z3(e) zvucnike neka baci oko na te specifikacije. Bio bi jako sretan kad bi znao da rade na 12V... :)

Tnx i pozdrav

Reply to
Dakky

sorry, morao sam ovo izdvojiti... jer ne, molim te... ali MOLIM TE... nemoj mi ovo raditi... jer jednostavno ne... da cujes jednom prave sisteme recimo samo prednje + pojacalo (dakle ne na radio pojacalo nego bas pojacalo pojacalo) onda bi se predomislio... mislim, ovo tvoje je dobra cijena, ali ne, nemozes reci da se tako nesto nemoze dobiti, moze se dobiti nesto neizrecivo bolje... napravis dva panela u vratima, mrvicu fibera, i pojacalce od par desetaka watta uvrh glave... ajme, ne... sline mi vec cure... :)))) i to sve skupa, hm... ako ces novo recimo 1000kn, a ako ces nove zvucnike i polovno pojacalo, onda -250kn negdje... ma ono... tip top... probaj jednom i sa tim ako te zanima DOBRA muzika u autu... (mislim, bez pretjerivanja sa subom i takvim stvarima)

moze

Reply to
Marko Knezevic

Necu ti raditi nista, ne brini ;)

: da cujes jednom prave sisteme recimo samo prednje + pojacalo (dakle ne na

prednji + pojacalo nikada nece imati kvalitetu tj raspon tonova kakvu moze imati SUB + prednji bez pojacala...

uzmimo u teoretiziranje da su prednji isti u oba slucaja i da su kvalitetni trosistemci

A sad uzmimo primjer neceg drugog. Imas 2600 kn na raspolaganju. Zelis KVALITETAN zvuk u autu. Radio imas srednje/visoke klase.

Za malo bolje pojacalo i sub ti treba minimalno 3000 kn. Plus prednji, zadnji, tweeteri...

ILI

Kupis Logitech Speakers Z-5500 THX Digital retail, 5.1 koji se sastoje od prednjih 2x 62W, zadnjih 2x 62W, centralnog od 69W i SUB-a od 188W sve naravno RMS-a...

i to uzmes novo za 2600 kn...

i sad ti meni reci, koliko bi kostala solucija koja bi se mogla nositi sa ovom navedenom? Ne vjerujem da je moguce imati TAKVU muziku u autu za ispod

5000 kn...

Ili se varam?

Reply to
Dakky

: prednji + pojacalo nikada nece imati kvalitetu tj raspon tonova kakvu moze : imati SUB + prednji bez pojacala...

Naravno da se dopunim, SUB ima integrirano pojacalo na koji su spojeni i prednji. Ali gledas na to kao da nema pojacala jer se prakticki "direktno" spajaju SUB/zvucnici i radio...... ali integrirano pojacalo je uracunato u cijenu zvucnickog sistema tako da to izbaci iz proracuna..

Reply to
Dakky

zvuka

moze

Dakky...ovo o èemu ti govori¹ isprobano je bar nekoliko milijuna puta....èak sam i osobno imao u autu 2x 100w Sonyjeve hibrid-sub kutije..od linije BX100 ...istina..kvaliteta je mrak tj tonovi su izrazito mekani...bas je "MASAN" ...zato i rade one tube i slièno..koje se potom stavljaju u gepek i slièno...samo kaj ko¹taju bar 5 puta vi¹e od para linijskih zv.!!!

uglavnom....sve je ok i super za osobnu upotrebu kao neko jeftino rije¹enje....smao nemoj izlaziti sa nekim teorijama i specifikacijama i uporednim testovima......uglavnom...da se ne opeèe¹ kao i ja....pri dokazivanju o nekoj tzv kvaliteti....ismijati èe te i ispljuvati kao zadnjeg njubera i lejmera....(uglavnom ekipe iz HIFI domene...grupa i silæno) iako nema smisla....ali razumijem tu bagru..jer car-hifi zvuènici (naked) potpuno se drukèije pona¹aju u niskovolumnom prostoru za razliku od ovih "sobnih" ...itd, itd...iako se na "oko" ne èini tako...

uglavnom...nek oni zaje** svoje priæe...ja vjerujemu svoje uho...ako je meni bolje...onda èe tako i biti...a ne zato kaj nekoliko "ingova" meni govori o nekoj milidecibelskoj razlici u specifikacijama i raspr¹ivanju nf valova i bla,bla...

Reply to
GAGI-9A6AAG

dakle da stavimo naglasak na ono "...ako je meni bolje...", znaci da je to TEBI bolje i da TEBI zvuci bolje, ali to nema veze sa realnoscu i sa pravim HiFi zvukom koji je uistinu bolji, topliji...njezniji...

Reply to
Raven

prvo, ako vec radis verziju sa subom, nemas nikakve potrebe za zadnjim sistemima... drugo, trosistemci takodjer nemaju (po meni) smisla, nego je kvalitetnije kupovati komponentne dvosistemce, dakle bas u vrata u neki panel (DRVOOOOOO nema zvuka bez drveta!!!!) koji si sam napravis, cas posla, visokotonac tamo gdje mu i je mjesto...

ma dobro necu onda tu pametovati vise... sad sam tek procitao da spominjes RMS snagu i te stvari, a neznam, nemam onda sta reci, jer ja tu govorim o kvaliteti zvuka ne o nabijanju, jer evo, da si ja osobno nesto ugradjujem, mislim da je sub zadnje rjesenje koje bi uzimao da dobijem kvalitetan zvuk u autu, jer ne volim nabijanje nego onaj vise soft bas, ali opet da ga moze opaliti po potrebi... a ovi tvoji i usput svi ti "home cinema" koje stavljas u auto se POTPUNO oslanjaju na sub, a neznam, takav zvuk ja ne cjenim bas previse, jer imam doma isto Creative SoundWorks 2.1 sa isto RMS-a koliko ti srce zeli, pa se svako toliko nadjem da ipak stavim Cd u liniju i slusam na zvucnicima koji imaju mozda 20-30W ali zato je zvuk nespored, od visokih, pa do basa...

Reply to
Marko Knezevic

Tako je... Npr cfs (1500kn) + a class power amper ... zatim jedan dobar alpine ... hhuuuh da se naje¾is

Reply to
Zeljko M

HU Alpine 9855R & 6 MP3 CD Changer Front System RF Power T162S (Komp.) Back System RF Power T162C (Coax.)

2 x Sub RF Power T112D4 (600W RMS Each) System Amp. RF Power T8004 (4x200W RMS @ 1ohm ) Sub. Amp. RF Power T10001bd (1kW @ 1ohm) Kond. RF 1F

Ovo imam ja u autu i takoðer sam super zadovoljan :)

--
Kolièina iskustva proporcionalna je kolièini uni¹tene opreme!
Reply to

[...]

Moji 2.1 su kostali 600 kn i imaju samo 7.5W na satelitima i samo 25W na SUB-u RMS-a i to se doma cuje jako dobro a u autu jos bolje i kvaliteta je zadovoljavajuca....... naravno ponavljam, kvaliteta je subjektivna stvar, i naravno da se kvaliteta masno placa....

Reply to
Dakky

: Npr cfs (1500kn) + a class power amper ... : zatim jedan dobar alpine ... hhuuuh : da se naje¾is

Ako se ne varam to je minimalno 5 puta vise od moje pocetne cijene od

500-600 kn?
Reply to
Dakky

[...]

Da, samo sto to kosta minimalno 10 puta vise nego ova moja ideja

Reply to
Dakky

govori

pravim

...I VI©ESTRUKO SKUPLJI (zaboravio si napomenuti)

NE...naglasak je na CIJENA!!! :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

U poruci: e266eg$4ml$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Dakky je napisao/la:

/cut/ : Dakle molim lijepo ako netko ima Logitechove Z3(e) zvucnike neka baci : oko na te specifikacije. Bio bi jako sretan kad bi znao da rade na : 12V... :) : : Tnx i pozdrav

Dobro ti veli frend elektronicar - moras saznati na kojem naponu rade i koja im snaga treba.

Morat ces ih otvoriti i izjemeriti napon napjanja, pa se prema tome napravi SMPS (pretvarac napona).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

"Dakky"

Djelomièno si u pravu, a generalnmo si u krivu. Ako te je taj podvig toliko impresionirao sa "kvalitetom" zvuka onda je jedini zakljuèak taj da ti je zvuk u autu bio srednja ¾alost. Nemoj se uvrijediti na ovo, no shvatiti ces kada bude¹ du¾e slu¹ao, jedno

100 000Km u dve godine. Ja sam imao istu situaciju no puno putujem i puno slu¹am tak da to mi vi¹e nikada ne bi palo u domenu "kvalitetnog". To je super kad nema¹ bolje i nisi imao priliku razviti potrebu za boljim. To ti je kao i sa èokoladiom i bonkasima. Kad ih nema dobro je bilo ¹to, kad ih ima onda niti Milka nevalja pa se tra¾e perverzije :)
Reply to
miha

Koja je svrha tih kilowata u autu?Imam u sobi 1KW bass kutiju za diskoteke spojenu na 240 W pojacalo i to se vec na -10dB nemoze slusat od buke.

Yap, nije nesto ali covjeka veseli...

Reply to
Zeljko M

zaboravio si onu staru... koliko para toliko muzike, pa ako vec zelis slusati glazbu kak bog zapovijeda onda plati

Reply to
Raven

gle, na sve komentiras da je to vise od tvoga... ja ti kazem da se za cijenu tvog-a moze kupiti polovno, a ako hoces kombinaciju nove zvucnike polovno pojacalo, onda ni 1,5 puta vise od tvoga dodje, dakle nekih 700-800kn i opet bi zvuk bio KVALITETNIJI I TO PUNO... a da ne spominjem to sto si ti rekao da se visestruko skuplje kombinacije nebi mogle mjeriti s tim tvojima... jea... aha

Reply to
Marko Knezevic

Meni je kljucna stavka u zvuku u autu - sub. S obzirom da je najjeftiniji sub barem 1000 kn, nemamo sta pricati ! Ne?

Reply to
Dakky