regler?

uzel bih si ovaj regler za rezervu jer mi je original u fazi da ga moram servisirati;

i u opisu ka¾e da je za 125 - 250ccm .....a meni treba za Kawu KLR600....struja je struja pobogu, far, pozicija, ¾migavci, truba...sve je to jednako na 125....250...350....500....600...650 kubika....no u èemu je onda razlika za¹to navode da je samo za 125 - 250ccm?!?!?

uglavnom; meni na KLR pa¹u 2 fazni i 3 fazni regleri....(jednu fazu jednostavno mogu ostaviti na zraku) ..jedan pin je za "ground", jedan ide na BAT+ i jedan je "MONITOR"....koji ide na kontakt bravice....

a primjerice, KLR 250, KLR600 i KLR650 imaju identiène reglere....

kak onda?!?

Reply to
Gaghigno

Ovo bi trebao biti regler za trofazni generator sa stalnim magnetom, koji najcesce ima tiristor/tranzistor/mosfet koji kratko spaja namotaj kad napon premasi dozvoljenu vrijednost... Naravno da je klasifikacija reglera "za motore 125-250ccm" vrlo laicka i netehnicka, vjerovatno je pisac htio reci da je to regler za struju/snagu koju prosjecno ima motor 125-250ccm... Vjerovatno tvoj motor ima jaci generator koji moze dati vecu struju i sprziti ovakav regler.

Reply to
Sinisa Platz

Bitna je snaga, tj struja koju regler moze handlat, pa ove podjele zanemari ako ti struja, tj deklarirana snaga, odgovara. Inace, ostavit jednu fazu "u zraku" nije po PS-u ;)

Reply to
MasterBlaster

"MasterBlaster" wrote

to sam si i predpostavljao...za koliko je Watta predviðen

uglavnom, znam da je bolje imati regler sa fazom vi¹ka pa da regler vozi sa fazom manje...nego da ima manjak ulaza pa da faza sa statora visi na zraku...

Reply to
Gaghigno

Kad jedna faza generatora sa permanentnim magnetom "visi" u zraku, bez ikakvog opterecenja, onda ce generirani napon na preostale dve faze biti visi od predvidjenog, time i odredjena opasnost za regler.

Jedino je ispravno, pa stoga i bolje, imati regler sa istvojetnim brojem ulaza za sve faze generatora. Sve drugo je upitno, a ponekad i pogubno.

Reply to
MasterBlaster

ja se na KLRu vozim tako veæ godinama (sa jednom fazom na zraku) i nikad nikakvih problema nisam imao evo sve do sada kada mi je zbog vode i soli oksidirao i otpao kontakt tj stopica koja je u zalivena smolom u regleru pa mi je problem to sanirati...tj budem sanirao, ali s obzirom da æe to sada biti veæ nekakava krpaèija, moram poèeti razmi¹ljati o rezervnom da imam...

Reply to
Gaghigno

Ja vec godinama pijem cocacolu i jos mi nist nije oksidiralo...

Reply to
MasterBlaster

Bude bude kad se preseli¹ na groblje :) èul sam da je piva zdravija :)

Reply to
Bax

Tesko, od nje ti pregori razum ;)

Reply to
MasterBlaster

:) a ima i tu istine :)

Reply to
Bax

Ni sluèajno! Piva je prehrambeni artikal....