audiofili

Za sve audiofile i ljubitelje skupih kablova neka si pogledaju galileo prikazan danas 29.9.2012. Ja sam skoro pukel od smijeha, kad su nekim èudom dokazali da izmeðu kabla za 2 eura i 1400 eura nema ralike nikakve.

Reply to
kristijan

Ako 1398 eura nije razlika, ¹to je onda uopæe razlika ? :)

Reply to
DZ

Isto tako jos jedna zabluda da plazma trosi vise nego lcd, sto i nije tocno.

Reply to
BladeRunner

1398 je cijena magle.
Reply to
BladeRunner

Ve¾ite se, polijeæemo...!

--

- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."

Reply to
while(1);

Nisu oni nista dokazali i/ili dokazivali. Oni su se samo malo poigrali s svijescu naivnih gledaoca, osobito onih mladjih koji tek upoznaju svijet oko sebe.

Glede "dokazivanja kvalitete" kablova to ovisi s koje pozicije gledas (~i mjerne opreme, etalona s kojim se usporedjuje, i subjektivnog utiska onog kojeg mjeri kao i motivacije zasto su se bas te dvije vrste kablova odabrani za testiranje/prikaz). Naime, oba kabela (od 2 Eura I onaj od 1400 Eura) su ustvari ***smece*** kablovi koje mozete naci u svakoj trgovini bijele tehnike, u usporede sa pro kablovima od recimo firme MIT (Misical Interface Technologies), njihov najskuplji kabel kosta $30K

- Zasto toliko kosta? U kabel je ugradjena tolika masa/kolicina hi-5 kristalicnog srebra (cistoca 99.999%) na koju vjerovatno nikad nigdje necete naici osim u hi-end kablovima za hi-end sustave, a mozda neceti niti vidjeti toliku masu na okupu u svom zivotu.

- Tko to kupuje? Ista ona osoba koja moze odvojiti $500K za tube PA.

OK. Ja sam skoro pukel od smijeha + muke kada sam vidio najnoviji McLaren P1

) s cijenom "od oko 8 miliona kuna" ili najskuplji auto na svijetu
Bugatti Veyron Super Sports za $2,400,000.

Mislis li da onaj tko si moze prisutiti Veyron obracati paznju na 1400 Eura kablove ili ce onako cisto iz objesti kupiti $30K kablove?

Poanta: pokrivas se s onoliko koliko imas!!! Dakle, ako nemas $$$ za MIT kablove, tj. obicni si smrtnik koji kupuje $2 kablove, nemoj se onda cuditi onom sretniku koji kupuje $30K kablove, jer takvi kablovi su ***unaprijed smisljeni***, iliti projektirani s umisljajem, da se prodaju visoj klasi ljudi.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

ovo je toèka na "i" ;

:)

Reply to
Gaghigno

Najbolje je biti audiofil jer ako ne èuje¹ razliku izmeðu tih kablova onda ima¹ potumplana vuha i za tebe nema pomoæi. Ja bi svima njima napravil blind test pa da pogaðaju koji kabel koliko ko¹ta. Kreæemoooooooooooooo..............

Reply to
briglja

O ne... provocira¹ sveti rat :) Idem ja v podrum, tam je sigurno :)

BTW, ja to fakat nebrem verovati. Ulazil sam u rasprave s ljudima koji su inaèa pametni, al ovo, ne to im nebre¹ dokazati i amen. Ono, obja¹njava¹ mu da NEMA razlike i da NE MO®E biti, i da ja ko prokleti radioamater koji fakat nisam gluh ne èujem ni ne osjeæam nikakvu razliku, on je èuje. I more¹ se j....

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL

On 29.9.2012. 22:35, Stonethrower wrote: /cut/

U psihologiji to se naziva potro¹aèki placebo efekt.

Naime, veæina kupaca nesvjesno smatra da je ekstremno skupa roba, kvalitetna roba. Bez obzira o koju vrstu robe se radi. Uz to, javlja se i izrazita autosugestija. Kod kupaca koji imaju visoku kupovnu moæ, uz navedeni efekt, javlja se i osjeæaj srama, nesigurnosti i slabosti kad kupuju proizvode za koje smatraju da su prejeftini.

Posebno izraðeni kablovi uglavnom 1 % imaju fizikalnih (elektrotehnièkih) razlièitosti, a ostatak je èista psihologija marketinga. Naravno da se mo¾e napraviti vodiè koji æe imati 1000 uF kapacitet po metru i 100 mH, ali tada to vi¹e nije vodiè nego RLC èlan.

nekim èudom? Zar za to treba neko èudo!?...LOL

Ma i to je za ljude, a zanimljive rasprave mi nije tesko voditi ili slijediti, jer kako god ljudi citaju moje postove tako i ja citam tudje postove I pritom se dobro zabavljam(o) ... dakle zabava je obostrano zagarantirana. Iliti drugim rijecima, dok ljudi misle da me provociraju, dotle im ja vadim mast.

.. .prema onom sto sam vido/cuo/i-sam-ucestvovao vjerujem da je, u mnogim slucajevima toboznjih rasprava na newsima, veci izazov napraviti dramatizaciju (~provokaciju) pa onda toboze izvlaciti se na intelektualnu spiku i lijepiti ljudima intelektualne etikete ili "banane" ... ... nesto poput razloga zasto se cavlici nalaze rasuti na cesti "bas" u blizini vulkanizere/automehanicara, a pritom vulkanizer tvrdi "kako imate srece jer je on u blizini"

Znam, jer i sam bijah takav davno u mladosti.

A glede kablova, jedanput neko rece nesto a ja mu odgovorih: to ti je kao objasniti kao mirise ruza onom koji nikad nije vidio ruzu. Dakle, ako bude prilike u nasim kratkim zivotima, demonstrirati cu ti kako zvuce $10 i $1000 kabeli na $1000 i $10,000 pojacalima. Ni ja nisam razaznavao sve dok mi netko, bogatiji, nije pokazao.

I ja sam radioamater (9A5DGM), ali sam to sve manje i manje jer mi smetaju sumovi i krchanje. Dug je, IMHO, I predug, put od radioamatera do audiophila.

Ja nitkome ne zelim nista utuviti u glavu nesto protiv volje, samo velim ako zelis cuti dobar audio, ***kupi*** dobar audio pa onda usporedjuj sa jeftinim kantama do mile volje.

To vrijedi I za kablove (~koje ono kablove? bakrene? srebrne? licnaste nepletene? ili pletene? puna zica?)

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Prije dosta godina u Novom Sadu u studiju istoimenog radija koji je tad bio pored Zagrebaèkog najopremjljeniji vr¹ili smo upravo taj test. Referentni sustav bili su Tanoy studijski monitori, pojaèala se ne sjeæam a izvor su bili 2" Studeri. Ocijenjivaèi su bili najbolji ton majstori biv¹e dr¾ave a nisu mogli vidjeti koji kabeli se koriste nego su ih samo ocijenjivali prema rednom broju. Kabela je bilo raznih a jedinu primjetno odstupajuæu ocjenu dobila je telefonska parica, svi ostali bili su tu negdje otprilike jednaki tako da sam od tada izbacio kablove kao jako bitan èimbenik sustava.

Reply to
Coin

Dana 29.09.2012. u 22:35, Stonethrower napisa:

a najjaci su mi oni (a znam ih, nazalost) koji ulupaju par k eura u pojacalo, pa jos toliko u zvucnike i kablove.. i onda puste mp3 od

128kbps..pa ubij se i onda dodju kod mene i pitaju sta imam to da tako dobro zvuci - neki zvucnici reda velicine 50e u dobrim kutijama, obicni kabal do pc-a i ili 320kbps mp3 ili nekad flac..
--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

gle, ozbiljna je rasprava a ne natjecanje u vjerovali ili ne glupostima

Reply to
zeko

Dana 29.9.2012. 19:34, kristijan je napisao:

Da dodam jo¹ i ovo - pred dosta godina dobio sam okladu sa jednim "audiofilom", pa je pala pizza za cijelo dru¹tvo. Naime, "struènjaku" sam ponudio da neæe èuti razliku izmeðu sinusnog i pravokutnog signala frekvencije 8KHz na opremi koju sam izabere. Njegove igraèke bile su u rangu cijena 20K?.

"To cut the long story short", to mi je bila najslaða pizza u ¾ivotu, iako ba¹ i nije valjala...:-) A inaèe je tvrdio i da èuje razliku izmeðu optièkih kablova !!!

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Dana 30.09.2012. u 11:15, zeko napisa:

ajd da ne budem potpuno offtopic, i ja izbjegavam one kablove po 2e, ili ga kupim i odmah kupim druge konektore i zamijenim. jer su konektori u 99% slucajeva doslovno smece. a ako cu pospajat kucno kino jednom i tako ce stajat 5 godina bez micanja, sasvim ok su ti jeftini kablovi, ali samo kablovi :D cesto su mi se doslovno u rukama raspadali konektori..

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Audiofili koji cuju od 25k do 100k pricaju gluposti. Vrhunski osjetljivo ljudsko uho cuje do cca 22kHz i to do maksimalno 20. godine zivota, a poslije ne cuje ni puno nize frekvencije. Danas se klinci u osmoljetkama s profesorima "zahebavaju" tako sto si jedan drugome pustaju u rangeu od 15k do 20kHz, a profa ne cuje. :)

Reply to
stylex

Ne moraju cut sirovi ton, razliku izmeðu prenosnog sustava 20 i 100 khz, mogu cuti. Primjetio bi i ti vec na pravokutnom ili pilasom signalu 10KHz. signalu Jednostavno im ton nije muzikalan, a zaso nije, tu je puno faktora koji padaju upraco ucujni opseg. Jedan od njih je faza, svaki filtar, kabel, pojacalo odnosno cetveropol, uz gusenje frekvencije unosi i fazni pomak i u prenosnom opsegu. Zatim intermodulacijski produkti koji se ponovo vracaju u audio opseg.

Zato uzmimimo nek oni samo cuju do 100khz

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Tako mogu 'prepisivati' ¹aljuæi Morse moduliran s tih 15 kHz-:)