Re: Pomoæ oko ispravljaèa

U poruci: du19m7$m7m$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, CroduXman je napisao/la:

: Dakle... : Imam ispravljaè od HP printera sa 220 na 18V i mislim ga iskoristiti : za ne¹to drugo. : Treba mi 6V... : Kaj da radim? : Ima li neki jeftiniji naèin osim promjene transformatora? : Hvala!

Jel to klasicni ispravljac ili SMPS?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ovisi o struji (snazi) koju trebas na tih 6V. Do 1A mozes koristiti LM317, za ostalo su preveliki gubici i trebalo bi malo sofisticiranije rijesenje kao npr SMPS.

Pozdrav!

-Rio-

Reply to
-Rio-

LM317 je linearni IC, tj. naponski regulator. Laicki, mali cip koji moze mjenjati izlazni napon od 1,2 do 30V (odprilike, tj. do napona izvora-1,2V) Vjerujem da taj efekt za gitaru malo trosi kad ide na baterije (jel to je neka vrsta predpojacala). Napajanje iz printera ti je nekoliko desetaka watta, a tebi treba mozda jedan ili dva W. Radje otidji nekud na sajam i kupi jeftini univerzalni adapter (onaj kojemu se moze mijenjati izlazni napon od 3 do 12V) i njega slozi. Mislim da nisu skupi, 30tak kn.

Reply to
-Rio-

Predlazem 7806, 2 kune u chipoteci

Davor.S