Laptop baterija zamjena clanaka

Dealextreme ima jeftine clanike.

Da li se u laptop baterijma koriste protected in unprotected clanci ?

Reply to
grizli

Nisam jo¹ nai¹ao na protected. Elektronika brine o svakom èlanku.

//Marin

P.S. Uz samo malo nesreæe, stvar ti samo zamjenom èlanaka neæe raditi. Eprom veæ ima upisano stanje baterije i sva tvoja uvjeravanja da si stavio nove èlanke neæe pomoæi. Bez intervencije po istome, uglavnom nema popravka.

Reply to
Marin

Da elekotrnika je veznana na svaki serijski clanak koji se sastoji od dva clanka u paraleli i tako mislim 4 u seriji..

Kad bi stavili protected clanke, da li bi stvar radila?

Reply to
grizli

Inace gdje se na preko weba moze kupiti najjeftinije Li ion clanci, jel postoji jeftinije od dealextreme-a ?

Reply to
grizli

Opet ima¹ problem eproma. f

Reply to
filiplolicREMOVE

a kojem slucaju ?

Reply to
grizli

U sluèaju da stavi¹ protected èlanke umjesto obiènih u staru bateriju koja je samu sebe proglasila neispravnom.

Kad usporedi¹ cijene èlanaka i cijene zamjenskih baterija, brzo zakljuèi¹ da nema nikakvog smisla mijenjati èlanke. f

Reply to
filiplolicREMOVE
Èek malo :D

Kakve veze ima jel stavim protected ini unprotected clanke , ako je baterija samu sebe proglasila neispravnom ?

Jel moguce iakko elektroniku na bateriji iz resetirati da elektronika ne "misli" da i nakon zamjene je baterija neispravna ?

Zamjena clanaka preko deal extreme kosta 200kn, na¾i mi gotove baterije zamjenske za lapotp za 200 kn ?!!!! u mojem slucaju je i besplatna postarina !!!

Reply to
grizli

Nikakve :))

Kako koja baterija, ne pitaj me kako jer ne znam...

Evo, ovu sam kupio prije pola godine i pona¹a se isto kao i originalna:

filiplolicREMOVE

Na Ebayu. Uvijek postoji jeftinije, ali su veæina tih baterija koje se prodaju na DX i Ebayu - ¹kart. Problem je:

EEPROM

¹kartni èlanci od kojih je dovoljno da 1 otka¾e nakon par sati/dana/tjedana pa da ti cijela baterija ne radi

Otvaranje baterijskog ulo¹ka i ostajanje u gabaritima nakon i ako se to uspije polemiti kako treba

Kupi zamjensku bateriju i nadaj se da æe¹ dobiti koliko toliko dobru i saèuvaj si ¾ivce.

Reply to
The Unbound

erija

je

ima=B9 ih na netu koliko ho=E8e=B9.... nedavno sam za hp uzeo..170 kn sa =

po=B9tarinom

sada sam za dell naru=E8io.... oko 200 kn sa po=B9tarinom...

Reply to
Active Phase Switching

nebih ba¹ rekao.. ima ¹karta ima i dobrih jeftinih..

tj npr na del extremu za svaki proizvod imas revjue ...

Reply to
grizli

=B9to ti to vrijedi za baterije? mo=BEe jednaserija biti dobra a druga za= =20 sme=E6e...

a misli=B9 da oni tebi jave ako su promjenili dobavlja=E8a?

misli=B9 da dobavlja=E8 njima javi da sada =E8lanke nabavlja od drugog=20 proizvo=F0a=E8a?

Reply to
Active Phase Switching

balansirano punjenje (unprot.)?lanaka u bat. paketu se obavlja preko mikrokontrolera koji u vanjskom epromu ima upisane postavke proizvo?a?a za svaki ?lanak. kapacitet, kemija, struja punjenja, gotovo sve ?to i pi?e u *pdf-u proizvo?a?a baterijskog ?lanka. ?ak da isprogramira? nanovo eprom, trebao bi ga isprogramirati prema podacima za nove ?lanke. struju punjenja,max broj punjenja, itd. ina?e ti ne?e raditi baterija u punom kapacitetu a ni puniti se pravilno. mada je izvedivo ako ima?

*apsolutno* to?ne podatke o bat ?lancima i *pdf kontrolera (ima ih na net-u). i svaku mem lokaciju eproma se upisuju bitni podaci bat ?lanka. ?to se gdje upisuje , pi?e u *pdf-u kontrolera. jbga, puno je to posla. mislim da nije opravdano. ali tko ima puno slobodnog vremena...bio bi to mali korak za Hrvatsku ali veliki za pojedinca -elektroni?ara :-D
Reply to
Sanjin K.

Dana Fri, 25 May 2012 00:41:28 +0200, Sanjin K. napisao/la je:

neznam kakve ste vi to baterije za laptope pokusali popraviti ali ja sam sastavio dvije za HPa od 18650 clanaka sa dX-a i sve su normalno radile nakon toga.

Reply to
Spuzva

pa moraju normalno radit ,,. svi èlanci imaju iste karakteristike ako suraðeni po istom principu.. Te male razlike neèe uvjetovat da baterija neæe raditi, mo¾da æe raditi nesto krace..

Reply to
grizli
[...]

na istom tom dealextreme-u sam kupovao baterije za Toshibu npr. po 45 USD!!! dakle mijenjanje èlanaka se nikako ne isplati!!

Reply to
Dr.No

Stvari (uglavnom) ne stoje tako. Nakon ¹to battery management upi¹e u eprom da je èlanak neispravan (vrlo pojednostavljeno, ali ostanimo na tome), sama izmjena istog neæe "uvjeriti" elektroniku da je baterija ispravna (makar jest). Najbolje od svega (najgore zapravo), vrlo èesto sami èlanci nisu razlogom progla¹avanja baterije mrtvom nego podmuklo smi¹ljen softver upravljanja istima.

//Marin

Reply to
Marin

ni¹ta nisam poku¹avao popraviti, jer nakon prouèavanja dokumentacije, nema smisla. baterije su oko 200 kn sa e-bay-a. drugo lion èlanci deterioriraju tijekom vremena i ovisno o re¾imima punjenja i pra¾njenja.ne mogu se stare baterije puniti pod isim re¾imom kao i nove. softwer kontrolera kontrolira taj re¾im punjenja i broj pra¾njenja koji je ovisan o kemiji samog èlanka i nakon odreðenog vremena progla¹ava ga neispravnim. to je stoga ¹to se mora ZADOVOLJITI (!) *safety* markinge na tijelu baterije.naravno da su èlanci svi manje vi¹e isti i da nema veæih problema ako je rijeè o "samo" chipu balanseru u bateriji. ako postoji PW kontroler sa eepromom, tu ne poma¾u nove baterije.

Reply to
Sanjin K.

Zasto onda baterije ponovo rade u dosta slucajeva nakon izmjene clanaka ?

Reply to
grizli