Izlapio CD player?

Mozda ce mi netko moci pomoci: Radi se o sada vec prilicno starom "linijskom" CD plejeru (Marantz CD-63) koji ispocetka nije htio citati diskove slabije reflektivnosti (one przene pogotovo ako su na jeftinim medijima) da bi s vremenom postao sve probirljiviji hoce samo "originale" a sad vise ni vecinu originala nece procitati. U cemu bi mogao biti problem i ima li pomoci? Cistio sam glavu nekoliko puta specijalnim Haminim CDom za ciscenje (ima cetkice) i nije puno pomoglo. Sve sto sam uspio izguglati o CD-63 je samo o nekakvim audiofilskim modifikacijama sumnjive korisnosti. Uspio sam nabaviti cak i service manual za tu seriju ali tamo ne mogu naci nista o mom problemu

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Nakupio se sloj prasine na optickim elementima u pickupu (one prizme, stakalca, beam splitter...) ili je oslabio laser. U biti, i jedno i drugo :) Teoretski se moze ocistiti, a u praksi ovisi koliko si spretan :)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Uhhh. Ako sam dobro shvatio potrebno je rastavljati optiku i cistiti prasinu koja je upala izmedju unutarnjih optickih povrsina - ciscenje prednje povrsine lece izvana je i tako obavio onaj CD za ciscenje? Ili bi cinilo nekakvu bitnu razliku da operem objektiv izvana recimo izopropilnim alkoholom? Postoji li neki test kojim bi mogao ustanoviti tu oslabljenost lasera, stvarno nemam pojma da li je odradio 5000 sati dobio sam ga na poklon od prijatelja(ali ni on nije prvi vlasnik :-)) koji ga je vec skoro sutnuo kroz prozor. Kod mene je ispocetka radio uz malo stucanja

Boris

Reply to
Boris Vuletic

ne vjeruj tim cdima za ciscenje... oni samo metu sa onim dlacicama i to pitanje je kako... ako je jace zaprljano nece on to ocistiti kako treba... otvori ga uzmi 95% alkohol i stapic za uha i ocisti i posusi rucno... nemoj "zaljevati" optiku bezveze jer onda se zna jos vise unutra isprati smeca koje se nakon sto alkohol ishlapi natalozi tamo gdje netreba i onda je jos gore... probaj za pocetak samo gornju lecu mozda pomogne... ako ne trebace rastavljati laser i cistiti ostala stakalca... a vjerojatno je s godinama i laser oslabio... imas trimer za podesavanje jacine laserske zrake ali s tim oprezno ponakni samo malo rekli bi milimetar i vidi jel ima kakve razlike...

pozdrav

Reply to
Fastah

Treba ti

Za svaki slucaj provjeri da li imas CDM12.1. Najbolje ga skini, put u Elmatis, i za stotinjak kuna i pola sata Marantz opet fercera.

//Marin

Reply to
Marin

Ako je samo do pra¹ine onda ima nade. Za sada isprobano na dva stara CD-rom èitaèa za PC. Nisu èitala ni¹ta a nakon èi¹èenja èitaju i najlo¹ije cd-je. Za èi¹èenje kori¹tena destilirana voda i ultrazvuèna kadica. Cijeli sklop "lasera" ubaci¹ u kadicu i pusti¹ oko 2 minute nakon toga su¹enje dan-dva. Ako ne pomogne, tra¾i novi "laser" :)

Reply to
Darko_swl

Jel ima neka takva posalica i za one koji nemaju ultrazvucnu kadicu?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

vidis toga se nisam sjetio... pa kako bi se i sjetio kad nemam uzv kadicu... dovraga moram nabaviti jedni... ima negdje povoljno a dobro... gledam na ebayu kinezi prodaju ali mi se cini dosta losa izrada...

pozdrav

Reply to
Fastah

i onda naleti na plasticnu lecu koja zavrsi kao riblje oko u vrucoj vodi od alkohola.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

do sad nisam imao problema... kakva su tvoja iskustva i preporuke?

pozdrav

Reply to
Fastah

bausch&lomb za kontaktne lece,arf za staklo ili drmnes rakijicu i samo huknes na lecu. sa arfom za staklo bi znao vratiti glavu od VCR-a iz mrtvih

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

prije sam znao koristiti sprej za ciscenje video glave koji bi spricnuo na stapic i tako pocistio ali sad ga vec dugo vremena nemam pa koristim denaturirani 95% alkohol...

ili drmnes rakijicu i samo

;-)))

nisam probavao... kak spricnes na stapic i pocistis? on sam ishlapi pa netreba susiti i ne ostavlja flekove...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ja kupio u Lidlu za oko 200KN Nije nekaj posebno ali muti vodu. :)

Reply to
Darko_swl