Lampa za komarce

Pozz.

Postoji takva ista na baterije ? Treba mi za grunt a tamo nemam struje.

Reply to
Stabilo

Stabilo

sad od èetvrtka u lidlu po 100 kuniæa.

Reply to
damir

Ima u Konzumu za 40kn i to domaca, TE® Provjereno dobro radi.

Reply to
damir

Da li je koja na baterijsko napajanje?

Pozdrav, Damir

Reply to
DZ

Ova u konzumu je na baterije ili ne. Isto pitanje za ovu u lidlu...

----------------------------------------- DZ wrote:

Reply to
MarkoS

Bacite oko na lidl.hr..

akku..

Reply to
damir

Lampa iz konzuma nije na baterije, radi na 230V.

Reply to
damir

za lenjivce..

damir

Ovo iz lidla izgleda dobro, to ima HV generator jel da?

Reply to
BladeRunner

I jel tko kupio tu iz lidla na akku?

Reply to
BladeRunner

Bio ja jucer u Lidl-u ali nisu dobili... Nisam iz ZG-a pa je moda u tome problem.

Reply to
Stabilo