CE - Page 5

Re: CE

wiesz, jak czytalem ze zabronia sprzedazy zarowek , ew. ze na postawienie
anteny krotkofalarz bedzie musial miec pozwolenie ministerstwa ochrony
srodowiska (wtf...) to tez nie wierzylem w poziom absurdu. ew. zapakowanie
samolotu dygnitarzami, rozpizdzenie o drzewo i zwalanie winy na ruskich...

 to co sie dzieje w polsce ostatnio ma na prawde bardzo malo ze zdrowym
rozsadkiem... za to jesli zacznie sie zadawac pytania 'a kto na tym zarobi?'
wszystko staje sie dziwnie jasne... jak zarowka 100W ;)

--

Re: CE
Ja sie pytam kto zapakowal?

Re: CE

Oprocz tekstu jest tez film - obrazenia byly, no chyba ze
charakteryzatorka sie wykazala.

jakby miala typowy 10A, to i tak mogloby ja niezle porazic.

Ale z drugiej strony jak sie patrze na te chinskie produkty, to az
dziwne ze dopiero pierwszy wypadek.

J.

Re: CE

zaraz a teraz UE nie wymaga czasem roznicowek ? :p
innymi slowy jakby miala przepisowa instalacje to by sie nic nie stalo...

--

Re: CE

Ano - jakby miala, to pewnie by sie nic nie stalo.
Na jej nieszczescie UE nie wyga rozprucia wszystkich budynkow i
polozenia instalacji od nowa.
Ale gdybysmy stosowali dobre normy juz od dawna to znow by nie bylo
problemow.
No chyba ze tak naprawde to i roznicowka byla chinska :-)

J.

Re: CE
Hello J,

A dla mnie - jakby to w og贸le pora偶enie nie by艂o...

To tak. Ale w pierwszej kolejno艣ci zaj膮艂bym si臋 rzetelnoscia
dziennikarsk膮, bo jako艣 nadal nie wyobra偶am sobie g艂臋bokiego
poparzenia a ju偶 tym bardziej 艂amania ko艣ci przez pora偶enie.

O ile jeszcze poparzenie mog艂oby wynika膰 z zapalenia si臋 akumulatora
LiIon/LiPoly, to jako艣 mia偶d偶enia barku wyobrazi膰 sobie nie mog臋.

Re: CE
Czy ktos jeszcze placi abonament za to szambo?

Sylwester Lazar
Re: CE

Takie poparzenie to widzia艂em, ale przep艂yw by艂 na odcinku kilku cm -
"faza"-"zero" - musia艂a by si臋 jedocze艣nie opiera膰 g艂ow膮 (lub np uderzy膰
barkiem) o co艣 uziemionego. Trudno mi sobie wyobrazi膰. 偶eby na ko艅c贸wce
艂adowarki wyst膮pi艂o napi臋cie 230V i do tego oba bieguny by艂y dost臋pne na
obudowie kom贸rki.
Informacja w TVP Info bardzo nierzetelna. Powinni dok艂adnie wyja艣ni膰 jak
dosz艂o do pora偶enia, inaczej tylko generuj膮 plotki i siej膮 dezinformacj臋.

Mirek.

Re: CE

I pisamki beda mialy o czym trabic przez nastepny miesiac, pewnie co
przedruk to bedzie inna wersja.  A nazajutrz znow do roboty i trzeba
jakims gownem zapelnic szpalty.

Re: CE
za produkt powinien ktos odpowiadac i to wlasnym dupskiem
a na chwile obecna w kategorii tanich dupereli nie odpowiada nikt
dlatego mamy taka sytuacje ze ktos sprowadza do kraju przewod z 4 zylkami miedzi
oznaczone 16A , wybucha pozar i brak winnego

ten wypadek to tylko drobny promil rzeczywistosci tylko ze w tym przypadku
skonczylo sie na szpitalu , ale jak to u nas w kraju niestety musi ktos zginac
zeby cos sie ruszylo

--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Re: CE

W艂a艣nie zacz膮艂 si臋 sezon na chi艅skie zapalacze choinek
popularnie zwane "lampkami choinkowymi".
Pismaki b臋d膮 mia艂y nowy temat do zapychania stron brukowc贸w.

Pzdr

Re: CE
zginac
MSPANC
Np. Zgin臋艂o 96 os贸b - tych najbardziej znanych wraz z prezydentem i co ...
ruszy艂o si臋?
No tak, ale to nie by艂o w kraju.
Off topic - przepraszam.
S.

Re: CE

10 lat temu mialem podobne poglady
zawsze ktos na tym zarobi , ALE  zarobek bedzie nieporownywalnie mniejszy niz
spowodowane straty
przyklad zapalenia samochodow kilka lat temu , wprowadzono obowiazek posiadania
gasnic samochodowych , przed wprowadzeniem gasnic ich ceny to ok 30-50zl , po
wprowadzeniu obowiazku ceny dochodzily do 250zl , obecnie po kilku latach ceny
wrocily do normy , strat w ludziach nie oceniam , nie oceniam tez domniemanych
strat mimo braku obowiazku posiadania gasnic , moze bylby to jeden trup a moze
50-u osobom spalily by sie samochody

przyklad drugi po ostatnich wybuchach w kopalniach , zarobily firmy produkujace
specjalistyczny sprzet dla gornictwa , moglbym tak wyliczac dalej ba moglbym tez
pojsc jeszcze dalej i stwierdzic ze za pozarami samochodow stoja firmy
produkujace gasnice a za wybuchy w kopalniach odpowiadaja firmy zaopatrujace
gornictwo w sprzet do wykrywania metanu ,  nie podejmuje sie oceny strat i
zyskow wiem tylko ze zginelo kilkadziesiat osob a firma zarobila kilka milionow

zginelo kilkadziesiat osob w gdansku w pozarze  wprowadzono znakowanie wyjsc
ewakuacyjnych
zawalila sie hala i przygniotla kilkadziesiat osob wprowadzono odsniezanie
dachow
plonely samochody wprowadzono gasnice
wybuchy w kopalniach - zmodernizowano sprzet
Smolensk - noooo a mielismy przeciez procedury ,szkoda tylko ze pomysleli o nich
po czasie

ciekawe ile trupow potrzeba dla selektywnego dopuszczania na teren RP produktow
chinskich

sarkastycznie Don't Panic :)

--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Re: CE
tez
dachow
nich

Gasnice mialemn w samochodziea on i tak sie spalil jak to wyjasnic ?

Re: CE
konieczko napisa艂:

Bo to z艂a ga艣nica by艂a. Ja mia艂em dobr膮, ale w trosce o dziur臋
ozonow膮 kazali mi j膮 do 艣mieci wyrzuci膰. Gdyby nie to, mia艂bym
j膮 pewnie do dzisiaj, bo nic mi si臋 nie pali艂o.

Re: CE

Ja tam tych 250zl nie pamietam. Nawet 50 zl nie pamietam.
Jesli byla jakas zwyzka cen to znikoma.

Ale wypadaloby sie dowiedziec ktore firmy i jak stoja.
Brat pana posla produkuje, strazacy przez swojego szefa zadbali, czy
jakis oficjalny lobbysta zaprosil pana posla na obiad, podlal wodka, i
przedstawil jak to tysiace Polakow ginie w pozarach. A dalej (p)osel
calkiem bezinteresownie pociagnal sprawe dalej.

J.

Re: CE
Pan Sylwester 艁azar napisa艂:

Ruszy艂o. Szukaj膮 winnych. Ci od samolotu w艣r贸d Ruskich, a ci od telefonu
-- w艣r贸d Chi艅czyk贸w. To 艂膮czy oba przypadki.

Odp: CE

Wszystkie drogi prowadz膮 do Rzymu?

Re: Odp: CE
f napisa艂o:

Z wyj膮tkiem tych, kt贸re wiod膮 na manowce.
Jak w wymienionych przypadkach.

Re: CE
miedzi
A dziennikarze pisza co chca i tez nikt za te bzdury nie odpowiada !

Site Timeline