Zasięg wiązki TVP SAT

Witam Mam pytanie do kolegów z zagranicy, jaki jest praktyczny zasięg satelitarnego pakietu TVP, interesuje mnie Erfurt i okolice. Chciałem coś tam postawić i nie wiem do jakiej anteny muszę się przymierzyć. Pozdrawiam

Reply to
PP

Dortmund, antena 80 cm i jest OK Pozdrawiam Kabelek

Reply to
Kabelek

Dziękuję, będę miał czym ucieszyć znajomych. Piotr

Reply to
PP

Jutro sie moze zmienic, bo od jutra zawezaja jeszcze bardziej wiazke.

Jingiel

Reply to
Jingiel

PP pisze:

A czy to można odbierać legalnie poza granicami Polski? Poczytaj regulamin, bo dla innych polskich platform satelitarnych nie jest to dozwolone.

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski snipped-for-privacy@45wp.pl napisał(a):

A proszków na debilizm nie chcesz? Nawet jeśli istnieje taki zakaz nikt go nie przestrzega. Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik. Póki co po domach nie chodzi inspekcja z Cyfry czy Polsatu.

Reply to
Jan Kowalski

Użytkownik "Jan Kowalski" snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h97g77$m5j$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Potrzebny jest tylko jakiś figurant w Polsce żeby się po adresie do faktur nie zorientowali

e.

Reply to
entroper

Jan Kowalski pisze:

Obyś się nie zdziwił gdy podłączysz dekoder do Internetu a on się ładnie zaloguje na stronie operatora (np. nbox ma taką możliwość, przez Ethernet). A po adresie IP wszystkich da się ścignąć.

Reply to
Adam Dybkowski

Pan Adam Dybkowski napisał:

Ja się na tym nie znam, więc zapytam, choć może głupio:

  1. Po co w ogóle podłączać i czy bez tego się nie da?
  2. Czy jak ktoś korzysta z tuneli czy innych VPN-ów, to ryzykuje, że będzie ścignięty?
Reply to
Jarosław Sokołowski

Jarosław Sokołowski pisze:

Da się. Ale po podłączeniu do sieci masz dostęp m.in. do internetowych stacji radiowych i wybierania filmów VOD on-line.

:-o Chyba musiałbyś cały ruch z nboxa puszczać routerem przez VPN prosto do Polski a dopiero potem dalej w świat. No ale bez podłączonego Ethernetu też oczywiście da się żyć, tylko nieco ograniczona jest funkcjonalność klocka.

Reply to
Adam Dybkowski

Teleekran rodem z Orwella?

Reply to
DJ

Pan Adam Dybkowski napisał:

Chyba nie o to pytałem -- że bez podłączenia do Internetu nie mam dostępu do Internetu, to ja wiem,

One, te wybrane filmy, jak to sobie wyobrażam, nie są już on-line, tylko on-air. Dobrze myślę?

Miałem na myśli odwrotną sytuację -- jestem w Polsce, mam router, który ruch kieruje przez różne dziwne miejsca. A do niego między innymi podłączony jest ten klocek. Ten łączy się ze swoimi nieznanymi mi ziomalami (dobrze zgaduję, że w umowie o takich szczegółach nie piszą?), więc zdarzyć się może, że mu router część pakierów ciepnie na przykład przez Francję. No i co wtedy? Ścigną mnie? I jak to ścignięcie wygląda? Przysyłają brygadę interwencyjną, czy od razu walą z satelity laserem dużej mocy?

Reply to
Jarosław Sokołowski

Póki co jeszcze nie ma obowiązku ;) Pewnie kiedyś będzie.

Jak tunel/VPN jest nieroutowalny w świat, to nie. Ale i pożytków z tego połączenia nie ma. Zresztą po co VPN? Nie wystarczy firewall? I wyciąć kapownictwo. Lub inaczej - pozwolić jedynie na to na co pozwolić chcemy.

Reply to
DJ

ztcw to ten zapis jest tylko dlatego ze to 'nieuczciwa' konkurencja dla ichnich telewizji, w praktyce nikt u nas nie ma interesu zeby tego pilnowac, a i 'tym tam' to powiewa bo nic faktycznie konkurencyjnego (czyli po polsku) nie maja, wiec klienta nie zdobeda

Reply to
tg

Witam Strasznie odjechaliście od tematu, TVP w podstawowym pakiecie jest FREE, dekoder nie jest przez nikogo dofinansowany więc o jakichkolwiek umowach licencyjnych chyba nie ma mowy, nikt nie traci na tym że za naszą granicą ktoś oglądnie sobie dziennik, tak jak my oglądamy sobie RTL i SAT1. Powiem więcej w interesie Polski powinno być pokrycie wiązką okolicznych krajów, bo to najtańsza forma promocji. Odwracając sytuację to ja mógłbym być obrażony że ktoś rzuca :) we mnie wiązką mikrofali której nie zamierzam oglądać. Sytuacja kodowanych dystrybutorów jest dla mnie niejasna, cała Holandia usiana jest antenami Cyfry i Polsatu, gdzieniegdzie wiszą N-ki i jakoś nikt nie chce tego zmienić, many is many, na sklepach w Rotterdamie są nawet ogłoszenia "Oficjalny dystrybutor Polsatu Cyfrowego" Zastanawia mnie tylko po co Rydzyk w takim pakiecie? Z jednej strony jest on Free i każdy sobie może go pooglądać, chyba że TVP sprzedała mu miejsce na transponderze taniej niż płaci dotychczas, ale to ugotuje biednych emerytów którzy będą musieli kupic nowy dekoder, bo na starym niestety sobie swojego ulubieńca nie obejrzą, a wątpię by utrzymywał sygnał z dwu źródeł bo i po co? Piotr

Reply to
Piotr

To że Tobie jest zbędny, nie oznacza, że niepotrzebny wszystkim.

Widzisz... różnica jest taka, że komercha pyta "po co", na które to pytanie odpowiedzią jest zwykle "nie opłaca się". Rydzyk pyta "dla kogo".

Reply to
DJ

Rydxyk pyta "ile na tym zarobię?".

Użytkownik "tg" snipped-for-privacy@bb.cpl napisał w wiadomości news:98bd8$4ab80e50$59641b7f$ snipped-for-privacy@news.upc.ie...

Raczej chodzi o licencje na emisję filmu. Inna cena jest na jeden kraj a inna na "świat".

Reply to
William Bonawentura

Nie odmawiam nikomu potrzeby oglądania TRWAM, wiem że są tacy co mają taka potrzebę, tyle że ze starej lokalizacji mają to gratis, satelita ten sam więc ani zeza ani siłownika nie trzeba a z nowej muszą za to zabulić zmieniając dekoder, chyba że TR zbuduje montownię i będzie zbierał kasę sprzedając to po kościołach, ani sensu ani misji w tym nie widzę.

Rydzyk to komercha, więc ja pytam dla kogo te dodatkowe wydatki ? Piotr

Reply to
Piotr

Piotr pisze:

Ale już W.B. dokładnie napisał, w czym rzecz: "Raczej chodzi o licencje na emisję filmu. Inna cena jest na jeden kraj a inna na "świat"".

No właśnie - do tej pory TVP nadawała wszystko tylko w granicach Polski, a przechodząc na nadawanie satelitarne musi zmniejszyć wiązkę albo ograniczyć chociaż w umowach możliwość odbierania kanałów TVP poza Polską. Bo zaraz jakiś MGM czy Dreamworks się przyczepi, że Shreka puszczą na całą Europę a zabulili tylko za prawa do emisji lokalnej dla

38 mln Polaków.
Reply to
Adam Dybkowski