Platsbanken, "Datatekniker" med civilingenjörsbakgrund...

Eftersom du =E4r (iaf under nuvarande nick) hysat ny i gruppen ser jag det som min plikt att dela med mig av lite dirt om Roland.

F=F6r det f=F6rsta =E4r han mest k=E4nd under smeknamnet Grisen -- inte f= =F6r att han p=E5 l=E5nga v=E4gar =E4r n=E5gon mansgris; tv=E4rtom =E4r Grisen s= tolt innehavare av eptitetet gruppens mest empatiska feminist -- utan d=E4rf=F6r att han liknar sitt inre barn vid en liten gris med pr=E4stkragar i trynet.

Om han f=F6rs=F6ker framst=E5 som h=E5rd och irriterad har du lyckats vira honom runt lillfingret. Om han f=F6rs=F6ker ignorera dig har du lyckats =E4nnu b=E4ttre.

Ett av hans fr=E4msta intressen =E4r schablonm=E5leri (han funderar p=E5 att m=E5la schabloner =F6ver katternas matsk=E5lar i k=F6ket), och han har en potta under s=E4ngen eftersom han inte t=F6rs g=E5 upp och kissa n=E4r det = =E4r m=F6rkt ute.

Reply to
diverse.maria

Du är en sorglig figur.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

John-Henri Eklund farted:

En tragisk flummare.

--
ÐIÇK
Reply to

Tycker du att det är lämpligt att skriva sådär i din sociala sfär?

--
ÐIÇK
Reply to

Medmänniskan "John-Henri Eklund" skrev följande skiiiit i news:47224fc1$0$27323$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com:

och

hahahahaha perv

--
7:ans buss Uppsala

En mobil ringer. En man ~30 svarar.
Usenet Rulez

Medmänniskan "ÐIÇK" skrev följande skiiiit i news:ffvmtt$vqe$ snipped-for-privacy@news.datemas.de:

är

En flummig dummare.

--
7:ans buss Uppsala

En mobil ringer. En man ~30 svarar.
Usenet Rulez

Medmänniskan "ÐIÇK" skrev följande skiiiit i news:ffvn30$re$ snipped-for-privacy@news.datemas.de:

prästkragar

Det måste vara tragiskt för figurer som ser news som sin "sociala sfär".

--
7:ans buss Uppsala

En mobil ringer. En man ~30 svarar.
Usenet Rulez

Medmänniskan Roland R skrev följande skiiiit i news:1cy9z50vdovoe$. snipped-for-privacy@usenetfeed.net:

Det är ju synd att det inte finns några katt och hundmänniskor kvara att vara elaka emot, mina trackningar mot kattfolket kostade mej några internetkonton men det var det värt.

Som dom som ville bli av med kattungarna och jag frågade om det gick bra att bara köpa skinnen, jösses vad en del är känsliga, trro det var tele2 som stängde av mej då.

--
7:ans buss Uppsala

En mobil ringer. En man ~30 svarar.
Usenet Rulez

perv på dig själv. Du vet att det är sanning.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

rumpnissen "John-Henri Eklund" voffade ur sig i news:47258dc3$0$15746$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com:

och

se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik

ur

han.

datorn

därför

fåne

hårdaste

och

sidan

ny

jag

Är man med i leken, får man leken tåla.
--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
demon???angel???

Precis. Så böj dig framåt och skrik som en gris.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

rumpnissen "John-Henri Eklund" voffade ur sig i news:47259d6c$0$15723$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com:

följande

se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik

voffade ur

och

röker

om

Det

som

lätta.

försöker ju

ny,

vilken

honom.

Jag brukar inte skrika... stöna däremot..

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
demon???angel???

Panikgooglaren demon???angel??? hävdade påstridigt:

*mår plötsligt ill*
--
ÐIÇK
Reply to

Panikgooglaren ÐIÇK hävdade påstridigt:

*a*
--
ÐIÇK
Reply to

rumpnissen "ÐIÇK" voffade ur sig i news:fg567o$cr3$ snipped-for-privacy@news.datemas.de:

följande

vilken

HEHEHEHEHE

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
demon???angel???

rumpnissen "ÐIÇK" voffade ur sig i news:fg56t4$f8v$ snipped-for-privacy@news.datemas.de:

följande

vilken

honom.

har du inte fått nåt idag?

--
---

Medmänniskan "John-Henri Eklund" skrev följande skiiiit i news:47258dc3$0$15746$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com:

och

se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik

datorn

därför

Jag har inte ifrågasatt det.

--
Toppostaren "BG"  i meddelandet BfJUi.12362$ZA.7966
@newsb.telia.net

Medmänniskan "ÐIÇK" skrev följande skiiiit i news:fg56t4$f8v$ snipped-for-privacy@news.datemas.de:

Jaja, jag förstår att den som är gay kan ta illa vid sig av hetrosexbeskrivningar, det är ömsesidigt.

--
Toppostaren "BG"  i meddelandet BfJUi.12362$ZA.7966
@newsb.telia.net
Usenet Rulez

Usenet Rulez käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

De grupperna hade ju absolut inget sinne för humor. Men det var alltid lätt att korsa igång dem om huruvida katter var smartare än hundar eller tvärtom. Fan jag blir nostalgisk.

--
"Nu har ju dom tagit in en massa bidragsberoende svartskallar,
så det är kört."