Platsbanken, "Datatekniker" med civilingenjörsbakgrund...

"Lars Johansson" skrev i meddelandet news:tkdMi.10194$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Enkelt, vi talar om ett företag som innehade runt hälften av alla klagomål på svarta listan. Oräkneliga negativa omdömen så fort det kommer på tal och även brutal avslöjade som en oseriös firma i TVs konsumentupplysningsprogram (även om man kan ha stora invändningar mot hur testet utfördes).

Du som är så säker på ditt omdöme om företaget i fråga, vad baserar du din åsikt på?

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:tkdMi.10194$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

Du förstår inte mycket, vinkla dina persienner så kanske du ser oss åka förbi.

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet_rulez@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in
the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."
Reply to
Usenet Fucking Rulez

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:ZadMi.10190$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

Till skillnad från de andra i news som jag vet vilka de är eller träffat irl så kommer inte du att få uppleva den trevligheten för vi är flera som tröttnat på dej

--

Kukrunkaren "Henrik Bengtsson" skrev följande skiiiit i news: snipped-for-privacy@mid.individual.net:

Kolla din hotmail,

--
> [...]

the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."

Det kan man säkert om man är en hämndlysten avundsjuk psykopat. Vi andra löser problemet mha förhandling. Hjälper inte det går vi normalt vidare. Som sista utväg kontaktar vi polis eller advokat. Vi lever trots allt i en rättsstat.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable: Jussi Björling

Reply to
Lars Johansson

Lars Johansson käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Jag tror inte det är en slump att ALLA sidor där kunder får skriva om företag i den branschen har något negativt om Dataprince i allmänhet och Peter Liu i synnerhet. Och det blir knappast bättre av att han ofta betett sig som en gravt felmedicinerad henry när han bemött klagomålen.

Han stalkar ingen, han lämnar sina synpunkter om ett företag och dess representanter. Hade han stalkat någon hade han sannolikt dykt upp där vid det här laget.

Jag vet inte vad peters drivkraft är, och ärligt talat skiter jag i det.

--

"Det var då rätt beslut att inte anställa negern."

Piratpartisten Henry i Message-ID:
Reply to
Roland R

Henrik Bengtsson käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Fast vist var det kul att se Peters vansinnesutbrott så fort någon kritiserade hans företag. De var alltid spioner, sabotörer eller rasister.

--

"Jag sätter inte min fot i ett blatteområde."
Piratpartisten och bidragstagaren Henry i

Kan mycket väl tänka mig att någon Hjon-Henri-typ satt och avreagerade sig...

| Oräkneliga negativa omdömen så fort det kommer på tal

Får de verkligen avsevärt fler klagomål än t.ex. Siba eller Elgiganten per såld dator?

| och | även brutal avslöjade som en oseriös firma i TVs konsumentupplysningsprogram | (även om man kan ha stora invändningar mot hur testet utfördes).

Hur framställdes de som oseriösa?

| Du som är så säker på ditt omdöme om företaget i fråga, vad baserar du din | åsikt på?

Jag har ingen åsikt. Reagerade enbara på Hjon-Henris personförföljelse.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable: Jussi Björling

Reply to
Lars Johansson

"Lars Johansson" skrev i meddelandet news:TQdMi.10196$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Får se nu, du menar alltså att man inte skall gå efter vad en talesman för ett företag säger och gör i företagets namn? Intressant, jag skall tänka på det nästa gång värdet på ett företag sjunker pga. uttalanden från företaget.

Återigen verkar det vara en åsikt du är väldigt ensam om.
--
Henrik Bengtsson
Reply to

"Roland R" skrev i meddelandet news:b68iu6qg9pcd$. snipped-for-privacy@usenetfeed.net...

Tycker faktiskt att Lars är nästan lika kul. Han påminner lite om Fanboys man möter i diverse spelforum som menar på att all kritik, oberoende av hur välgrundad den är, bara är illasinnat förtal.

--
Henrik Bengtsson
Reply to

"Lars Johansson" skrev i meddelandet news:hZdMi.10198$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Och jag kan mycket väl tänka mig att du använder den förklaringen för att motivera dig själv.

Du får be om statistik från de båda företagen och jämföra. Själv nöjer jag mig med att konstatera att jag aldrig sett dem komma på tal någonstans utan att de fått kritik. Observera _ALDRIG_ sett det och jag håller till på mängder av IT relaterade sidor.

De framställde sig själva som oseriösa, de behövde ingen hjälp utifrån för det. De ljög rätt upp och ner om vad felet var och att de kontrollerat det, tog överdrivet betalt för ett fel som inte fanns etc.

Får se nu, du försvarar Peter Liu och dataprince hårdare än vad en fanboy försvarar Blizzard men hävdar att du inte har någon åsikt om företaget? Behöver jag ens tillägga att jag inte tror dig?

Nå, jag frågar dig igen. Vad baserar du din åsikt om Dataprince och Peter Lui på?

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Lars Johansson käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Exempelvis...

--

"Nu har ju dom tagit in en massa bidragsberoende svartskallar,
så det är kört."

Piratpartisten Henry i Message-ID:
Reply to
Roland R

Lars Johansson käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Låter likt den här artikeln:

"Jag hade satt på det närmaste fåret."

MuppHenry i Message-ID:
Reply to
Roland R

Henrik Bengtsson käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Undrar vad det har sin grund i i det här fallet. Är han en nöjd dataprincekund, eller är det bara hans besatthet vid Jonne som ballat ur?

--

"Ja, usch för negroida människor."

Piratpartisten Henry i Message-ID:
Reply to
Roland R

Henrik Bengtsson k+AOQ-ftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

samvete s+AOQ-ga

talesman f+APY-r

skall t+AOQ-nka p+AOU-

uttalanden fr+AOU-n f+APY-retaget.

Hittade en godbit p+AOU-

"Kommentarer fr+AOU-n f+APY-retaget: Han fullst+//0-ndigt ljuger!!! Ljuger!!!+//0- Han m+//0-ste vara +//0-spion+//0- fr+//0-n en v+//0-ra konkurrenter f+//0-r att f+//0-rs+//0-ker f+//0-rst+//0-ra DataPrince!..."

--

"Ja, usch f+APY-r negroida m+AOQ-nniskor."

Piratpartisten Henry i Message-ID:
Reply to
Roland R

"Roland R" skrev i meddelandet news:1g4d8vkd66p1x$. snipped-for-privacy@usenetfeed.net...

Kan "Lars Johansson" vara Peter Liu?

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Det där är fan näst intill ordagrant vad Peter mailade till mig. Synd att jag inte har mailet kvar och kan jämföra.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

Trivia: Sök på Googlegroups efter "gnällkärring group:swnet.*".
Reply to
John-Henri Eklund

Lögnare där.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

Trivia: Sök på Googlegroups efter "gnällkärring group:swnet.*".
Reply to
John-Henri Eklund

John-Henri Eklund käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Ånä, försök inte. Vi har allt hört rykten om hur du förföljer din lokale pizzabagare med.
--

"Jag försöker inte stalka allt och alla."
Piratpartisten Henry i Message-ID:

"Har redan kollat upp hennes uppgifter på www.upplysningen.se
Personupplysning Maxi (2006-09-02)"
Samme Henry i Message-ID:
Reply to
Roland R

John-Henri Eklund käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Han hade säkert en "Svar till gnällig kundjävel.dot" som han använde.

Fast alla vet ju att du var utsänd på uppdrag av en stor konspiration ledd av Dell, HP och Compaq endast för att ta kål på just dataprince eftersom de företagen har svårt för invandrare.

--

"Kan man uppehålla sig i vallokalen och se till att folk röstar på rätt
parti?"