Platsbanken, "Datatekniker" med civilingenjörsbakgrund...

"John-Henri Eklund" skrev i meddelandet news:025c50ac$0$28799$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com...

Varför inte? Även de mest obildbara (räknar iofs inte Lars hit) går att lära nya trix med hjälp av morot och piska.

Det finns inga lär svårigheter som inte går att lösa med hjälp av ett par startkablar och ett bilbatteri.

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Kukrunkaren "John-Henri Eklund" skrev följande skiiiit i news:025c50ac$0$28799$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com:

Helt rätt, man ska hoppa fanskapet.

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez

John-Henri Eklund käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Ska man slå på dem då? Det är ju farligt för ryggen...

--
"Ja, usch för negroida människor."

Piratpartisten Henry i Message-ID:
Roland R

"Roland R" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@usenetfeed.net...

Man kan ju inte kasta iväg dem heller. Jag säger som en gynekolog jag träffade en gång sa. "Tacka fan för att du sliter ut ryggen när du hanterar det där monstret."

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Bor du och Hjon-Henri ihop?

Förresten! Känner du till vad imaginär spänning är?

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable: Jussi Björling

Reply to
Lars Johansson

| Såja, inte sparka på den som ligger.

Skriver hjonet som har som adelsmärke att kasta den sista stenen...

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable: Jussi Björling

Reply to
Lars Johansson

Teve-shop?

Ser ut som att de som försöker skada Peter framförallt har problem med att han är käppkines och pratar dålig svenska.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable:

Lars Johansson

Vad vet du om det? Att du har läst löst skvaller på nätet räknas inte.

| företagen

Han stalkar en _människa_ av kött och blod

| i branchen är knappast | att se som stalkande.

Därom råder det lite delade meningar... Hade jag suttit i Peters båt hade jag stämt skiten ur Hjon-Henri. Kretinens drivkraft är inte konsumentupplysning, utan ren ondska och hämnd.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable:

Lars Johansson

Hjon-Henrit skrev:

Peter Liu riktigt oförskämd och anklagade mig för att vara spion åt andra leverantörer. Jag har aldrig blivit så otrevligt bemött, både brevledes och i telefon från någon annan.

| Att ge ett negativt omdöme om ett | företag med undermålig service och ett högst tvivelaktigt rykte?

Ovanstående citat ät inte något negativt omdöme. Det är något helt annat.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable:

Lars Johansson

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:y4cMi.10178$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

Lars J, icke förnybar energi......

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:O7cMi.10179$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

Dej du din surkärring fitta ska jag jaga hädan efter.

Känn dej lika populär som paria-henryt

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez

"Lars Johansson" skrev i meddelandet news:apcMi.10182$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Ja? Sen när blev konsumentupplysning om oseriösa företag stalkande?

Du verkar rätt ensam om den tolkning.

--
Henrik Bengtsson
Reply to

"Lars Johansson" skrev i meddelandet news:AdcMi.10180$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Lars, råkar du ha något intresse i Dataprince? Antingen har du det eller så klarar du helt enkelt inte av att erkänna att du har fel. Några andra anledningar kan jag faktiskt inte komma på till varför du så hårdnackat vägrar inse att företaget du sitter och försvarar är något av det sämsta i Sverige.

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:AdcMi.10180$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

Titta ut genom fönstret så kanske du få se mej

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:PjcMi.10181$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

det vet du inte men jag vet...

vem du är

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:apcMi.10182$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

HO HO HO HO

när du grinar....

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez

Peter Liu är inget företag. Hjon-Henrit är inte ute efter konsumentupplysning utan hämnd på en företagsam invandrare.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable:

Lars Johansson

Nope. Köper enbart Sony & Thinkpad, sedan grymt lång tid tillbaka. Skulle aldrig komma på idén att köpa B&O eller NoName.

| Antingen har du det eller så | klarar du helt enkelt inte av att erkänna att du har fel. Några andra | anledningar kan jag faktiskt inte komma på till varför du så hårdnackat | vägrar inse att företaget du sitter och försvarar är något av det sämsta i | Sverige.

Hur vet du det? Har du handlat där? Man får normalt vad man betalar för.

Inse att Hjon-Henri tillhör det sociala strata som t.ex. teleföretag har börjat slänga ut eftersom de belastar kundtjänst alldeles för mycket.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable:

Lars Johansson

"Lars Johansson" skrev i meddelandet news:ZadMi.10190$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Jodå, han är VD (och vad jag vet ägare) så man kan med gott samvete säga att han är företaget.

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Kukrunkaren "Henrik Bengtsson" skrev följande skiiiit i news: snipped-for-privacy@mid.individual.net:

Jag vet var han finns, messa mej på msn sen

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
Usenet Fucking Rulez