Platsbanken, "Datatekniker" med civilingenjörsbakgrund...

Tyvärr, inte pizzabagaren heller.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

Trivia: Sök på Googlegroups efter "gnällkärring group:swnet.*".
Reply to
John-Henri Eklund

Kukrunkaren "Lars Johansson" skrev följande skiiiit i news:TQdMi.10196$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net:

Och staten ansvarar för all konsumentupplysning, allt annat är stalkande?

--
begin 644 ml2272281.jpg.exe

Usenet Perkele Rulez
perv perv perv perv

usenet_rulez@swnet.nu

"As someone once said, "Getitng into a fight on-line is like being in
the
Special Olympics. Even if you win, you're still a retard."
Reply to
Usenet Fucking Rulez

John-Henri Eklund käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Taxiförare då? (Inte fremde han gills inte) Låg du inte och körde bakom en sån idag kanske? Det är att förfölja. Och alla vet att taxichaufförer är Irakiska hjärnkirurger...

--

"Jag har inte påstått att jag klarar av att skilja på news och IRL."
Henry, 39år i Message-ID:

Ok, jag erkänner att jag förföljde en taxichaffis på vägen hem idag. So sue me.

--
[...]

Jag visste det! Jag nöjer mig med att hota dig lite.

--

"Om jag vill så kan jag se om han både är ogift och förmögen med höga
inkomster

Henry kommer ut ur garderoben i Message-ID:
Reply to
Roland R

Gubbjävel.

--

Nu hotas du allt.

--

"Det var mer sexuellt att beställa en upplysning på bitchig,
än att anlita en Notarius Publicus."

Ja?

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

Trivia: Sök på Googlegroups efter "gnällkärring group:swnet.*".
Reply to
John-Henri Eklund

John-Henri Eklund skrevade:

Sluta upp med att förfölja privatpersonen Roland, din stalker.

--
ÐIÇK

http://tinyurl.com/y834mq

"Jag begär härmed att bli entledigad från befattningen som
statsminister. Stockholm den 18 september 2006"

Göran Persson
Reply to
Ð.I.Ç.K.

Henrik Bengtsson käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Inte helt otänkbart.

--
I think of people starving,
do you think I care?

John-Henri Eklund käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Bara kollade, gubbtjyv.

--

"Jag är ej blatte, enligt min definition på blatte."
Blatten Henry i Message-ID:

"Roland R" skrev i meddelandet news:1s8cnj34ktna3$. snipped-for-privacy@usenetfeed.net...

Precis. Handen på hjärtat, när du har läst något om Dataprince. Har du sett någon annan utöver Peter Liu (och nu "Lars Johansson") försvara dem?

--
Henrik Bengtsson
Reply to

Det är ingen fara, Roland gillar min stalking.

--

Kukrunkaren Roland R skrev följande skiiiit i news:nih89qmhqzzp$. snipped-for-privacy@usenetfeed.net:

HAHAHAHAHAHAHAHHAAH

--
[...]

Kukrunkaren "John-Henri Eklund" skrev följande skiiiit i news:00231230$0$5058$ snipped-for-privacy@news.astraweb.com:

Då kör vi en gammal klassiker:

"Glöm inte att laxera pojkar"

--
[...]

Kukrunkaren "Henrik Bengtsson" skrev följande skiiiit i news: snipped-for-privacy@mid.individual.net:

Dom kanske är älskare.

--
[...]

Självklart, vad är lite stalking vänner emellan.

--

Nej.

--

[...]

Precis.

--
John-Henri Eklund
jonne@swnet.nu

Trivia: Sök på Googlegroups efter "gnällkärring group:swnet.*".
Reply to
John-Henri Eklund

Kollar man här:

skiljer det bara en *.

Avståndet till exempelvis CyberPhoto är dock nästan en karlavagn.

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable: Kid Rock : Rock N Roll Jesus

Reply to
Lars Johansson