Platsbanken, "Datatekniker" med civilingenjörsbakgrund...

demon???angel??? käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Vad har du för nummer?

--

"Det bästa vore om blatten fick sparken"
Muppen i Message-ID:

fittslickaren Roland R spydde ur sig i news: snipped-for-privacy@usenetfeed.net:

hahaha så lättfotad är inte jag

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
                                          - X-files
Reply to
demon???angel???

demon???angel??? käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Okejdå, du får en tia för besväret...

--

"Jaha, jag är så upptagen med news så jag har knappt tid att glo på tv."
Miffot i: Message-ID:
Reply to
Roland R

fittslickaren Roland R spydde ur sig i news: snipped-for-privacy@usenetfeed.net:

och

det

så lite????? min taxa är mycket högre

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
                                          - X-files
Reply to
demon???angel???

demon???angel??? skrev:

Vem är det?

Försöker "Roland R" köpa sex trots att det är olagligt?

Reply to
HR

demon???angel??? käftade emot i se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik och producerade :

Ok, en tia och en snickers?

--

"Det bästa vore om blatten fick sparken"
Muppen i Message-ID:
Reply to
Roland R

fittslickaren HR spydde ur sig i news:470d2edd$ snipped-for-privacy@usenet.zapto.org:

och

Han måste väl försöka??? Annars kan man ju tror konstiga saker om honom

--
---

nja en stor påse med filidutter tack

--
---

[...]

Fan, jag som snott en hel pall snickers...

--

"Nu gick det inte att klicka på ditt namn, men sökte på www.susning.nu.
Där kom ju din personliga profil upp!"

Piratpartisten och integritetsvännen Henry Rouvihori i

känner inte för choklad just nu

--
---

[...]

Vad är de där filiduttarna då?

--

"Jag sätter inte min fot i ett blatteområde."
Piratpartisten och bidragstagaren Henry i
Roland R

fittslickaren Roland R spydde ur sig i news: snipped-for-privacy@usenetfeed.net:

och

se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik

sig

munnen

hårda karameller med lakritspulver utanpå o surt pulver inuti. sött,salt o surt. mums

--
---

[...]

Oj. Känns som det är lite henryvarning på att köpa godis för en tjejs räkniong såhär...

--

"Det var då rätt beslut att inte anställa negern."

Piratpartisten Henry i Message-ID:
[...]

hmmm vet du inte hur man ska uppvakta en kvinna... blommor, godis o juveler

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
                                          - X-files
Reply to
demon???angel???

fittslickaren Usenet Rulez spydde ur sig i news: snipped-for-privacy@swnet.nu:

och

se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik

sig

ur

hmm mig kan han inte lura med lite blingbling... 18 K o en Top Wesselton, vvs- briljant tack

--
---

[...]

följande

och

se.vetenskap.psykologi,swnet.diverse,swnet.teknik.elektronik

sig

ur

spydde

tjejs

godis

kan ju inte nöja mig med mindre med min utbildning

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
                                          - X-files
Reply to
demon???angel???

rumpnissen Usenet Rulez voffade ur sig i news: snipped-for-privacy@swnet.nu:

följande

ur

[...]

inuti.

fast skulle min kära särbo komma med en enkel slät guldring skulle jag tacka ja med en gång....

--
---

Sometimes the only sane answer to an insane world is insanity.
                                          - X-files
Reply to
demon???angel???

Inte då...

| det är väldigt talande att nästa 50% av deras | kunder tycker att de suger så mycket pung det bara är möjligt?

Och jag som trodde att jag nästan var överpedagogisk. Ändå passerade tydligen "obundet slumpmässigt urval" förbi på molnfri höjd hos somliga...

"A man can't just sit around." Lars Johansson

On the turntable: Bee Gees

Reply to
Lars Johansson

| Och allt dravel som den här tråden resulterat i platsar ju | *verkligen* i swnet.teknik.elektronik, eller hur?

Det beror på...

I det lilla, använder man sig av statistiska metoder för att t.ex. kalibrera mätinstrument.

På liten systemnivå, använder man sig av statistiska metoder för att beräkna sannolikhetsfördelningen för livslängden för serie- eller parallellkopplade system där sannolikhetsfördelningen är känd för de ingående elektroniska komponenterna. Fördelningen är kanske iofs inte normal, utan snarare exponential.

På stor systemnivå, använder man sig av Kalmanfilter för att kontruera tröghetsnavigeringssystem.

Och på världsnivå, är det faktiskt ett elektronikföretag som har tagit fram metoderna som har påverkat företag mest typ de senaste 15 åren:

"A man can't just sit around." Lars Johansson - har svart bälte...

On the turntable: Bee Gees

Reply to
Lars Johansson

[...]

äpple

fejkglitter.

ingenting fel med silver... så länge det är en gravyr på insidan med datum och namn och given av en seriöst frågande man.

--
---