Phontic

Hej

Är en ägare av en Universal fjärrkontroll från Rusta för 49 kr.
Har tyvärr tappat bort kodtabellen. Tänkte köpa en ny men nu är priset 99
kr. Så om någon av er som har en liknande skulle ha godheten att skicka en
kopia. vore jag tacksam. Har sökt på nätet utan att få napp...
Phonic URC22-7B

Hälsningar Håkan

Re: Phontic

varför inte köpa riktiga saker istället ??, hallå 99 kr,  kostar ju inte ens
en pizza & öl juh...

- Thomas -

släng skiten köp nytt - mycket bra motto, Samt finns bra återvinnings
stationer runt om i landet.............

Re: Phontic

Det här är en mycket fin fjäko. Gjord av barn i Kina i mörka lokaler...
En Pizza och en öl. det var pricis det jag kommer att ha råd till om någon
skickar mig koderna :-)

HO

Re: Phontic
Vilken apparat vill du ha koden till?

Johan

Re: Phontic

Hej

Philips VR 502/13 Videobandspelare säkert 10 år gammal vid det här laget men
går fortfarande....

HO

Re: Phontic

Varför inte  testa  deras support!!!!!??????

http://www.phontic.com

Pelle

Re: Phontic
Hej,
har tabellen framför mig. De koder som gäller för Philips VCR är 278, 302,
334, 335, 336 eller 369.
Hör av dig om du behöver mera hjälp ur manualen.
Mvh
Jerry