Kod till CD-bilradio.

Har råkat ut för att CD-bilradion har tappat koden vid strömavbrott. Det
värsta är att någon uppgift på vilken kod det kan vara kan jag inte hitta i
mina arkiv. Är det bara att ta kontakt med någon radiorepratör och låsa upp
CDn?
Eller är det något som man kan åtgärda själv?
(det är inget stöldgods)
b/l

Re: Kod till CD-bilradio.
upp
Tjena,
om radion är fabriksmonterad kan eventuellt din bilhandlare ha koden i sitt
arkiv. Har själv råkat ut för det på en Renault, men fick koden av
bilhandlaren.
Mvh
Gustav

SV: Kod till CD-bilradio.

diskussionsgruppsmeddelandet:c0nige$198ki2$1@ID-177913.news.uni-berlin.de...
hitta
sitt
Radion sitter i en äldre bil så det är nog eftermonterad så det är nog svårt
att spåra koden för man vet ju inte vart bilen såldes när den var ny. CDn är
en Philips, jag har en likadan i en anan bil och provade med den koden men
det kom upp ett medeland (vati). Så det är nog bara att anlita någon
radiotekniker
b/l

Re: Kod till CD-bilradio.
Det är ett svårt fall (i alla fall dyrt). Du måste ha
användarmanualen. Orginalet. Att kontakta en serviceverkstad blir dyrt
då de måste ta reda på fabrikskoden. Alltså kontakta tillverkaren.
/Janne

SV: Kod till CD-bilradio.

diskussionsgruppsmeddelandet: snipped-for-privacy@posting.google.com..
.

Det låter som det är biligare att åka till skroten och leta på någon radio
för någon hundring.
b/l

Site Timeline