Joystick

Att ta isär elektroniska prylar kan ibland vara _väldigt_ frustrerande.
Ibland lyckas man, ibland går det inte alls.

Jag tycker det är kul att flyga med MS Flight Simulator och har köpt
en beg. Wingman Force 3D Joystick.

Jag tycker den är lite väl sladdrig i handtaget även om power är ansluten och
force-motorerna startat och vill ta isär den för att kolla.

Men hur i allsin dar gör man. Vet någon? Jag har garanterat lossat
alla skruvar undertill, det finns ingen mer men jag får inte delat
på underdelen så jag kommer åt.

Ralph

Re: Joystick

snäppfästen... - vet man inte exakt platserna och hur man frigör dessa
så ryker alltid minst ett eller två av dessa under isärmonteringen.

i de flesta fallen brukar dom kvarvarnde snäppfästen som
överlevt isärmonteringen vara tillräckligt många ändå
för att få ihop grejorna tillfredställande igen
- men inte alltid...

/TE

Re: Joystick

Eltejp fixar biffen sedan.