Digitalbox

Jag har skaffat en Nokia Mediamaster i dagarna
och nu undrar jag hur vad jag väljer för
leverantör. Jag tittade lite på Boxer och där
får man ju betala för att fisa. Kortkostader,
lång bindningstid och framförallt dyrt.
Har ni något tips det finns bara en springa i den jag
har. Är pirat kort något alternativ. Sedan förstår
jag inte varför jag inte kommer åt dom fria
digitalkanalerna 1, 2, 4 och SVT24 är allt
jag kommer åt.
Hans

Re: Digitalbox

Får du in SVT 1, 2 och 24 samt TV4? Då borde du också hitta
barnkanalen/kunskapskanalen, fler fria kanaler i marknätet finns inte. För
jag antar att det är marknätet vi talar om (vanlig tv-antenn)? Boxer är här
enda leveratör, du kan inte välja någon annan. Piratkort tror inte finns
längre till Boxer, någon annan som vet?

Fredrik Östman

Re: Digitalbox

Är det så illa att det inte finns någon annan leverantör
än boxer för det digitala marknätet? Fungerar det men någon
utlänsk leverantör? Anledningen att jag valde denna lösning var
att den är ju mycket enkel att flytta till sommarhuset slippa
parabol tjafset.
Hans

Re: Digitalbox

Ja.Teracom distribuerar, Boxer paketerar och fakturerar.

Har du tänkt ta med boxen på semester? Vet faktiskt inte hur det är med
kompatibiliteten.

Mvh
Fredrik Östman

Re: Digitalbox

Give me a break...............................har  du inte fattat vi är
lurade.....

Pelle

Re: Digitalbox

lurade.....