cs 8412

Är det någon som har ett exemplar av denna krets att sälja, eller
vet var det finns att få tag i?

(Den finns inte hos Elfa för tillfället)

Re: cs 8412
www.bejoken.se

Re: cs 8412
On Mon, 23 Feb 2004 10:28:02 +0100, "Jörgen Niklasson"

Tack!

Re: cs 8412

Totalt VÄRDELÖS fungerar inte.
Laddar om sidan varje sekund.

Vi handlar inte från dom i alla fall.

Jävla amatörer.

Re: cs 8412

Vilken browser i vilket OS?

XP Pro å Netscape 7.1 funkar fint varje fall.

--

Mysko

Re: cs 8412

Fungerar i Mozilla 1.6 också vad jag kan se.

Re: cs 8412

Mozilla 1.5 FreeBSD 4.8

Re: cs 8412
"B Hansson"
Din dator har fått nåt skit bakom tangentbordet!
Se om de funkar med en annan familjemedlem
som operatör

Pepe

Ps det är inget fel på den siten.

       Posted via TITANnews - Uncensored Newsgroups Access
-=Every Newsgroup - Anonymous, UNCENSORED, BROADBAND Downloads=-

Re: cs 8412

Bejoken är en av de mest proffsiga i Sverige!

Kan vara bra att uttala sig lite försiktigare om man
inte är hundraprocentigt säker på vad man vet.

Ralph

Re: cs 8412

Bejåken må vara hur bra som helst. Dom har dock noll koll på sin hemsida.

Jag är 100% säker på det jag skriver, annars hade jag inte skrivit det.

Re: cs 8412

För mig fungerade sidan även om den kan förbättras en hel del.

Det märkliga var att jag inte fick någon sorts bekräftelse på ordern.

Re: cs 8412

Sidan kräver cookies för att fungera

--
Kjell Andersson

Re: cs 8412

Aaaaa...en skitsida med andra ord.

Re: cs 8412

har du någon aning om vilka krav som ställs på servern om den skall
hantera alla sessioner istället för att använda cookies?

--

/Anders

Re: cs 8412

Update

Jag ringde idag och kollade. Ordern hade gått iväg redan så allt
fungerade som det skulle.

Re: cs 8412

M.a.o. så hade du gått över ån efter vatten............

((IP))

Site Timeline