Batteri Laddare

Vad är skillnaden på en bärbar P4
AC ADAPTER 75W FOR XE9110
AC ADAPTER 90W FOR XE9110

Att W skiljer sig ser jag men jag undrar mer praktist.
Skiljer ca 170:-
Hans

Re: Batteri Laddare

Storleken :-)

Re: Batteri Laddare

Om det är till en och samma dator betyder väl bara att 90W kan
leverera mer dvs om man händer på en massa utrusting som tar ström
från datorn så är 90W bättre än 75W. För att bara driva datorn är det
ingen skillnad. (75W blir kanske lite varmare)

Danne

Re: Batteri Laddare

Okey på nyare serier av Hp omnibook har man ökat till 90W.
Har en som är på 75W från en HP 4110. Watten har med andra
ord ingen betydelse i detta fall. Aningen kraftigare bara.
Båda står som tillbehör för XE9110.
Tack Danne
Hans

Site Timeline