Backlightrör till Dell Latitude CPi A series

Hjälp sökes:

Lönas det byta backlightrör i en sådan bärbar(PII366)

I så fall, var hittar jag till bästa möjliga pris

Tacksam för svar

/Danne

Re: Backlightrör till Dell Latitude CPi A series

Självklart lönar det sej om man kan hitta en billig lampa.

Här finns en länk till ett ställe där man kan köpa lampor.
Dock hittade jag ingen som passade min (likadan som din).
http://home.comcast.net/~stonent/screenfix.htm

Det lättaste är att köpa en hel display. Det gjorde jag!
Sök på annonsguiden.nu , tror jag såg en display senast igår.

Kostar den inte över 1000:- tycker jag det är värt det. Med
bra batteri är det inga problem att sälja Laptopen för 3000:-
och att sälja i delar eller med kass skärm ger inte speciellt
mycket stålar.

/Daniel

Site Timeline