UKE

Wie ktoś jak wygląda czy powinien wyglądać kontakt tego urzędu z klientem zgłaszającym skargę za pomocą formularza kontaktowego? Zaraz będzie miesiąc jak składałem taką skargę a dostałem tylko potwierdzenia że moje uwagi przyjęli do wiadomości..

Reply to
Trybun

W dniu 2023-04-02 o 08:30, Trybun pisze:

kpa art 35 par 3: miesiąc

Reply to
sirapacz

W dniu 03.04.2023 o 09:39, sirapacz pisze:

Przyszło wcześniej. Pozostaje tylko się zastanowić co za kretyny tam siedzą. Dają formularz na którym można zgłaszać różne patologie bez wymogu podawania wszystkich swoich danych. Tymczasem dostałem odpowiedź że nie podejmą żadnej interwencji bo nie dostali nazwiska i elektronicznego podpisu zgłaszającego..

Reply to
Trybun