Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...

Chyba da rade, dlugo nie pociagna. Albo wyciagniesz polski paszport :-)

Zeby sie filmy z YT w HD nie zacinaly :-P

Taka technologia, sprzet pozwala na na 20, 40, 100 - to sie daje. Czasem sie przydaje - bywam pozytywnie zaskoczony predkoscia sciagania, sto megabajtow ... a tu minuta nie mija. A druga strona to wrednie wykorzystuje, i teraz jedna strona portalu moze miec pare MB.

Nie zawsze ma to sens...

Reply to
Pszemol

W dniu 2013-12-27 00:26, Pszemol pisze:

--
Pozdrawiam
Piotrek

On Thu, 26 Dec 2013 17:31:38 -0600, "Pszemol" wrote:

--
Marek
Reply to

news:l9idui$6h8$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Miszczu i naprawde uwazasz, ze tam jest niezbity dowod na nieskutecznosc, np.suplementacji magnezem osob majacych niedomiar magnezu?

Reply to
Ghost

Teorie spiskowe maja u niektorych osobnikow zadziwiajaco wysokie branie.

Reply to
Ghost

news:l9j2p8$124$ snipped-for-privacy@dont-email.me...

Do Izrealea tez pewnie bys bal pojeac?

Ghost

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a2a16tq0742w$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Dokładnie coś takiego pomyślałem jak kiedyś widziałem (na Not! PbFree CRT) reklamę jakiegoś TV, gdzie dla uzyskania wierniejszych kolorów dołożyli 4 kolor w wyświetlaczu (chyba żółty) i pokazywali jaki to piękny obraz jest. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Tak się wszyscy martwią, że nawet lewoskrętną witaminę C wymyślili...

Użytkownik "Ghost" snipped-for-privacy@everywhere.pl napisał w wiadomości news:52bd418c$0$2185$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Przemol napisał: "nie mają sensu przy zdrowej diecie". Ty przeczytałeś: "nie mają sensu". P.G.

Reply to
Piotr Gałka

ciesze się że nie tylko ja oglądam planete, z 60 kanałów dostępnych w upc, oglądam 2-5 stacje max

dziwię się że dostawcy usług nie wpadli na genialny pomysł aby wzorem itune oferowac abonament na konkretne stacje a nie być przywiązanym do zestawów

zniknął by problem z abonamentem: kupiłeś kanał publiczny - płać

TAK - niektóre filmy dokumenty puszczane na planet są dostępne również na youtube

pieniądze jako dług

4 jeźdźcy apokalipsy
Reply to
fifak

Dnia Thu, 26 Dec 2013 23:21:34 -0600, Pszemol napisał(a):

W takim kochajacym wolnosc i demokracje kraju - wstyd sie bac :-) Lec przez Porto Rico :-)

I tak i nie. Ja mam w bloku internet "z kaloryfera", czyli z elektrocieplowni. kladli rury, to przy okazji polozyli swiatlowody, rozprowadzili po bloku ethernet. Cena na poczatku byla dosc niska, zreszta innego wyboru nie bylo. Lata mijaly, cena pozostala, teraz juz nie jest niska, ale jakos nie chce mi sie zmieniac, zeby zaoszczedzic

20 zl. Predkosc mnie nigdy nie interesowala, wiadomo, do jednych szybciej, do innych wolniej, ethernetu nie przegonisz ... i dopiero ostatnio zapuscilem speedtesta ... musze pochwalic szkielet, sa serwery w kraju, do ktorych mam 95 Mbit/s.

Ogolnie nie, ale czasem jednak cos sie sciagnie w piorunujacym tempie i wtedy jestem zadowolony.

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@cutthismicromade.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Ja napisalem "majacych niedomiar magnezu", ty przeczytales "nie mają sensu".

Reply to
Ghost

Tylko że patrząc na charakterystykę ludzkich receptorów to lepiej byłoby chyba dołożyć fioletowy i zapisywać obraz RGBV - ktoś próbował? Albo inaczej - wymyślić źródło światła o dowolnie kształtowanej charakterystyce widmowej i takie wsadzić w piksele.

Reply to
Mirek

Użytkownik "Ghost" snipped-for-privacy@everywhere.pl napisał w wiadomości news:52bd68e1$0$2186$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Raczej założyłem (może niesłusznie), że niedobór magnezu jest skutkiem niezdrowej diety. Sam czasem kupuję opakowanie magnezu + B6, ale pewnie mógłbym to zastąpić jakąś zmianą w diecie tylko nie miałem dość zacięcia aby ustalić jaką. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Dnia Fri, 27 Dec 2013 12:18:55 +0100, fifak napisał(a):

Mozliwe ze wpadli ... ale tez wola zebys im zaplacil 30 zl niz 10 :-) Poza ty dzieki temu ze masz pakiet, moze kiedys wlaczysz inny kanal, moze ci sie spodoba ...

I dlatego wlasnie bedzie zakazane ustawowo :-)

Ucyfryzowalismy sie, mozna by do abonamentu wydawac karte do dekodera, ale nie, lepiej niech wszyscy placa podatek :-)

Choc tak prawde powiedziawszy ... publiczna telewizja wyznacza pewien standard, do ktorego musza rownac prywatne. I dzieki temu daje sie to jeszcze jakos ogladac. Wiec placcie abonament czy tam podatek, bo po prywatyzacji zaplacicie wiecej :-)

On 2013-12-27 12:18, fifak wrote: [...]

Wpaść to pewnie wpadli już dawno temu, ale AFAIK w tym biznesie biznesie obowiązuje sprzedaż wiązana i operatorzy kupują kanały w paczkach - oprócz tych, hehe, "dobrych" muszą też kupować jakieś totalne gówna. Z drugiej strony sami też stosują podobną politykę, np. samego pakietu HBO nie kupisz - musisz kupić jakiś tam pakiet podstawowy złożony w 90% szajsu (a w 10% z mniejszego szajsu :-D ).

Reply to
JDX

No, i ze zrodlem czarnego swiatla, wtedy nie bedzie klopotow z czernia.

Reply to
Ghost

Użytkownik "Piotr Gałka" snipped-for-privacy@cutthismicromade.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Oczywiscie, ze nieslusznie. I nie dotyczy to jedynie magnezu.

W ogole, coz to niby za odkrycie, ze jesli nie potrzeujemy czegos to zazywanie tego czegos ma slaby sens? Chyba tylko durny "narod" amerykanski wpierdala tabletki, bo wpierdala.

Reply to
Ghost