FARNELL - jak szybko ?

jak mają w magazynie w EU to 1-3 dni roboczych.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

sundayman pisze:

Z drobnicą przy zamówieniu przed 18, dostawałem następnego dnia przed

12stą kurierem.
Reply to
PH

MiSTER pisze:

Mają także konta walutowe w Polsce.

Reply to
Filip Ozimek

sundayman pisze:

Jeśli jest w magazynie w EU to zamówienie w piątek a paczka w poniedziałek.

Reply to
Filip Ozimek

W dniu 2010-04-09 17:57, MiSTER pisze:

:-o To już nie można zapłacić po ludzku kartą kredytową jak w innych cywilizowanych zagranicznych sklepach internetowych (Amazon itp)? A jeszcze lepiej przez PayPal?

Reply to
Adam Dybkowski

Adam Dybkowski pisze:

Się da.

Reply to
PH

Konrad pisze:

Faktycznie są szybcy. Ale MAJĄ BURDEL jeśli chodzi o faktury. Dostałem

5 faktur z jednego zamówienia - część wysłana z towarem a część na adres rektoratu. Do tego faktury z pudełek przyszły raz jeszcze na inny adres. I mogliby trochę rozsądniej używać materiałów do pakowania, bo mnóstwo śmiecia generują. Za to mają bardzo kontaktowy polskojęzyczny personel, który rozumie panujący w Polsce kult pieczątek etc ;-).
Reply to
Filip Ozimek

Maja porzadek. Jak dostajesz 3 paczki z jednego zamowienia, to dostajesz tez 3 faktury - po prostu fakturowane sa tylko _rzeczywiscie_ wyslane elementy.

Ja nie wiem czy oni call-centre nie maja w PL. Raz dzwonilem i babka mnie musiala przelaczyc OIDP 'na inne pietro' bo tutaj firm UK nie obsluguja.

Reply to
Jerry1111
Reply to
Greg(G.Kasprowicz